شادترین مکان در غم انگیزترین کشور دنیا، تنها پارک تفریحی کره شمالی

سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
چرخ و فلک، رولرکوستر، اسب اسباب بازی و ترن هوایی از جمله وسایل سرگرمی پارک های تفریحی دنیا می باشند. اما شرایط در تنها پارک تفریحی کره شمالی به کلی متفاوت است. تنها پارک تفریحی کره شمالی که Mangyongdae نام دارد در 16 کیلومتری پایتخت این کشور قرار دارد. در ادامه تصاویری ناراحت کننده این مکان را که بیشتر شبیه تله مرگ است تا پارک تفریحی مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

آمارها نشان می دهد که 1 نفر از 13 شهروند کره شمالی در قحطی به سر می برد. در 10 سال اخیر، تنها پارک تفریحی کره شمالی معمولا خالی و بدون مشتری بوده است. حتی اگر کسی پول برای خرج کردن در این پارک تفریحی را داشته باشد بخواهد خود را سرگرم کند ابتدا باید جان خود را در کف دست خویش بگذارد.

زمانی که تعمیرات برروی وسایل بازی ابن پارک انجام می شود، برای تست سلامت دستگاه از کشاورزان استفاده می شود تا خدای نکرده باعث مرگ بازدیدکنندگان خارجی نشود.

در بسیاری از کشورهای دنیا قوانین محکمی برای سلامت و امنیت شهروندان وجود دارد. اما مردم کره شمالی از حداقل استانداردهای امنیتی نیز برخودار نیستند. بدون اغراق کسانی که از وسایل این پارک تفریحی استفاده می کنند، نفس خود را حبس کرده و ثانیه ها را می شمارند تا زمان بازی به پایان برسد.

اغلب بازدید کنندگان این پارک تفریحی نیروهای نظامی کره شمالی می باشند که زندگی خود را به خطر می اندازند تا لحظاتی به خوشی دیزنی لند را تجربه کنند!

منابع: Gizmodo | Kuriositas

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات