ایسوس در سال ۲۰۱۶ بیش از ۲۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش خواهد رساند

پنج‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس را باید یکی از کمپانی‌های شناخته‌ی شده آسیایی در سطح جهان خواند که اسم و رسمی را برای خود دست و پا کرده است. این کمپانی در کنار طیف گسترده‌ی محصولات خود، در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند نیز دستی بر آتش دارد که نتیجه‌ی این تلاش را می‌توان در تولید محصولاتی نظیر زن‌فون خواند. ایسوس پیش‌بینی کرده تا در سال جاری میلادی بیش از ۲۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ایسوس به عنوان یکی از قوی‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت می‌کند. در سال ۲۰۱۵ میلادی این کمپانی بیش از چند مدل از زن‌فون را روانه‌ی بازار کرده و موفق شد تا در طول سال ۲۰۱۵ میلادی ۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه‌‌ی بازار کند که می‌توان فروش این تعداد از گوشی‌های هوشمند را دستاورد بزرگی برای تایوانی‌ها خواند. ایسوس در سال ۲۰۱۴ میلادی تنها موفق شده بود تا ۸.۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند که از این‌رو می‌توان به جرات گفت که این کمپانی در سال ۲۰۱۵ میلادی پیشرفت شگرفی را از خود به نمایش گذاشته است.

ایسوس پیش از این اعلام کرده بود که برای سال ۲۰۱۶ میلادی پیش بینی فروش بیش از ۳۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به عمل آورده است، حال آنکه در آخرین گزارش خود، با کاهش گمانه‌های خود، اعلام کرده که انتظار دارد تا در سال ۲۰۱۶ میلادی در حدود ۲۵ میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند. ایسوس پس از برگزاری کنفرانس مربوط به سهامداران خود اقدام به پایین آوردن انتظارات خود از فروش گوشی‌های هوشمند کرده است. دلیل این کاهش را باید در کاهش انتظارات به دلیل رقابت سنگین در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند خواند که برگرفته از حضور پرقدرت کمپانی‌های چینی در این بازار است. بسیاری از کمپانی‌های چینی با سیاست‌های جذاب خود از نظر کاربران در پی کسب سهم بیشتر و قبضه کردن بازار‌ کشورهایی چون برزیل، هند، آفریقا و روسیه هستند. ایسوس زن‌فون ۲ را در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد و به نظر می‌رسد این کمپانی تایوانی برنامه‌ای برای معرفی و عرضه‌ی زن‌فون ۳ در کنگره‌ی موبایل بارسلون که در روزهای آینده برگزار خواهد شد، ندارد. احتمالا ایسوس نیز به این نتیجه رسیده که باید مراسمی مستقل را برگزار کند و از این‌رو شاید شاهد معرفی محصولات جدید این کمپانی در فاصله کنگره‌ی جهانی موبایل تا زمان کامپیوتکس ۲۰۱۶ باشیم.

جری شن، مدیرعامل ایسوس نیز اعلام کرده که این کمپانی برنامه‌ای برای عرضه‌ی محصولات متنوع به بازار نداشته و تمرکز خود را روی عرضه‌ی یک یا دو مدل قرار خواهد داد. محصولات ایسوس در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند هم اکنون در بیش از ۳۰ کشور جهان عرضه می‌شوند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات