اپل به کاربران اروپایی در مورد تعویض شارژهایی که به شدت داغ می‌شوند هشدار داد

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اپل طرحی را برای کاربران اروپایی شروع کرده‌ تا اگر تلفن آیفون خود را در فاصله اکتبر 2009 (مهر 88) تا سپتامبر 2012 (شهریور 91) خریداری کرده و با داغ شدن بیش از حد شارژر تلفن‌شان روبرو شده‌اند، شارژر آن‌ها را بصورت مجانی تعویض کند. چرا که این کاربران ممکن است در معرض خطر قرار داشته باشند.
تبلیغات

شارژر مدل A1300، که به همراه محصولاتی چون iPhone 3GS، iPhone 4 و iPhone 4s یا به صورت جدا عرضه شده، به علت یک نقص فنی دارای اشکالاتی است که ممکن است کاربران را از نظر ایمنی با خطر مواجه کند. این مدل شارژر از سال 2012، با A1400 جایگزین و ایرادات آن برطرف شد.

احتمالا فکر می‌کنید چرا باید برای دستگاهی که چند سال قبل عرضه شده چنین هشدار جدی و قاطعی داده شود، اما باید توجه داشته باشید که در حال حاضر، میلیون‌ها نفر از این مدل شارژر استفاده می‌کنند و این طرح تعویض، برای اپل اهمیت ویژه‌ای دارد. لذا از کاربران درخواست کرده تا به نزدیک‌ترین اپل استور یا مرکز تایید شده خدمات اپل مراجعه کرده و یکی از مدل‌های جدید را دریافت کنند. آن‌هایی هم که قادر به این کار نیستند، با مرکز خدمات فنی اپل تماس گرفته و برای ارسال مدل جدید درخواست دهند.

برای شناسایی شارژرهای معیوب، می‌توانید از تصویر زیر کمک بگیرید.

a1300

شاید شارژر آیفون شما هم از همین مدل باشد پس احتیاط کنید و سعی کنید یک شارژر جدید تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات