گلکسی S21 FE بی‌سروصدا یک اپلیکیشن مهم را دریافت کرد

یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
نرم افزار دوربین گلکسی S21 FE
اپلیکیشن دستیار هوشمند دوربین برای نسخه‌ی فن ادیشن گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد.
تبلیغات

سامسونگ بی‌سر‌و‌صدا پشتیبانی از Camera Assistant را برای گلکسی S21 اف ای ارائه کرده است. این شرکت از حدود دو سال پیش اپلیکیشن Camera Assistant را در اختیار کاربران قرار داد.

تاکنون بیشتر مدل‌های پرچمدار گوشی سامسونگ مانند سری گلکسی S24 و برخی مدل‌های سری A از مزایای Camera Assistant بهره‌مند شده‌اند. به‌نظر می‌رسد که صاحبان گلکسی S21 اف ای نیز از حالا به بعد می‌توانند نرم‌افزار حرفه‌ای عکاسی را از گلکسی استور دریافت و از آن استفاده کنند.

Camera Assistant به شما امکان می‌دهد تا اپلیکیشن اصلی دوربین سامسونگ را سفارشی‌ کنید. به‌عنوان مثال، می‌توان مشخص کرد چه تعداد عکس در حالت فعال‌بودن تایمر گرفته شود، دکمه‌ی زوم دو برابر در نمایاب دوربین قرار بگیرد و میانبرهای زوم ۱۰ و ۱۰۰ برابری به اپلیکیشن اصلی دوربین اضافه شوند.

Camera Assistant قابلیت تصحیح DOF Adapter را فراهم می‌آورد و قابلیت‌ جابه‌جایی خودکار لنز، غیرفعال کردن Auto HDR و همچنین Soften Pictures را برای مقابله با شارپ شدن بیش‌ازحد تصویر به‌همراه دارد و می‌توان میزان نرم‌شدن لبه‌ها را تنظیم کرد. به‌علاوه می‌توانید تعیین کنید که چه مدت اگر دوربین بلااستفاده بماند، به‌طور خودکار بسته شود.

گفته می‌شود که Galaxy S21 FE همه‌ی امکانات Camera Assistant را نخواهد داشت؛ از جمله اینکه قادر به غیرفعال‌سازی تعویض خودکار لنز نیست و نمی‌توانید عکس‌برداری HDR خودکار را غیرفعال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات