بهترین بازی‌ های آیفون که همین الان باید تجربه کنید!

یک‌شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 13 دقیقه
بازی با آیفون ۱۴ پرو
در این مقاله، فهرستی از بازی‌های جذاب آیفون را معرفی می‌کنیم که می‌توانید ساعت‌ها با آن‌ها سرگرم شوید.
تبلیغات

اگر به بازی‌های موبایلی علاقه دارید و از آیفون استفاده می‌کنید، در این مقاله، قصد داریم فهرستی از برترین بازی‌های منتشرشده برای گوشی‌های هوشمند اپل را به شما معرفی کنیم. با پیشرفت‌های سخت‌افزاری سال‌های اخیر و افزایش توان قدرت گرافیکی گوشی‌های هوشمند، بازی‌های گرافیکی و جذاب زیادی برای این محصولات دردسترس است که هرکدام شما را در دنیایی جذاب غوطه‌ور می‌کنند.

این مقاله در مرداد ۱۴۰۲ با بازی‌های جدید به‌روزرسانی شد.

بهترین بازی‌ های آیفون

درادامه، فهرستی از بهترین بازی‌های آیفون را در دسته‌بندی‌ها و ژانرهای مختلف به شما معرفی می‌کنیم.

Samsara Room

بازی Samsara Room آیفون

در بازی Samsara Room شما در اتاقی مرموز بیدار می‌شوید که تاکنون آن را ندیده‌اید. آیا می‌توانید راهی برای خروج پیدا کنید؟

این بازی حس کنجکاوی و جست‌وجو را در شما بیدار می‌کند. خود را در اتاقی عجیب می‌بینید که اشیای مختلفی مثل تلفن و آینه و ساعت قدیمی در آن وجود دارند. همچنین، برخی از وسایل اطراف خود را نمی‌شناسید و فقط یک راه برای فرار وجود دارد.

Samsara Room ماجراجویی جذاب و جوًی هیجان‌انگیز دارد و شما را وارد دنیای معمایی بسیار جالبی می‌کند. ازجمله ویژگی‌های این عنوان می‌توان به داستان بسیار خوب و گرافیک جذاب و موسیقی متن عمیق اشاره کرد.

Two Dots: Brain Puzzle Games

بازی Two Dots آیفون

در بازی Two Dots، با اتصال نقطه‌ها به یکدیگر و حل پازل‌های سرگرم‌کننده، اوقات لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد. در این بازی، باید گنجینه‌های جالب را جمع‌‌‌آوری و با دو نقطه در جهان ماجراجویی کنید.

بازی Two Dots درواقع برای سرگرمی و سپری‌کردن زمان طراحی شده؛ ولی شامل محتوای بسیار جذابی است که ساعت‌ها شما را پای آیفونتان میخکوب می‌کند.

Harry Potter: Magic Awakened

بازی Harry Potter: Magic Awakened

در این بازی ماجراجویی، جهان جادوگری و هنر و تسلط بر جادو و توانایی‌های کارتی را فرابگیرید! در بازی جدید «هری پاتر؛ بیداری جادویی»، باید با جمع‌‌‌‌آوری کارت‌ها و نقش‌آفرینی در جهان جادویی کاوش کنید. علاوه‌براین، خودتان تصمیم می‌گیرید که با اژدها یا با دوستان خود در دوئل‌های چند‌نفره مبارزه کنید.

ازجمله ویژگی‌های بازی Harry Potter: Magic Awakened می‌توان به امکان جمع‌آوری و ارتقای بیش‌ از ۷۰ کارت و یادگیری فنون جادو و استفاده از قدرت‌های مختلف در نبردهای کارتی اشاره کرد.

در این بازی، قابلیت‌های جادوگری خود را می‌توانید سفارشی‌سازی و با کاوش و ارتباط با سایر بازیکنان، در رقابت‌های مختلف شرکت کنید. روی‌هم‌رفته، این بازی را به گیمرهایی توصیه می‌کنیم که به هری‌ پاتر علاقه‌ دارند.

Raid: Shadow Legends

بازی shadow legends

اکثر گیمرهای موبایلی احتمالاً نام Raid: Shadow Legends را شنیده‌اند. این عنوان یکی از پرطرفدارترین‌ بازی‌های آیفون است و محتوای بسیار زیادی برای مبارزه‌ها ارائه می‌دهد. همچنین، با تلاش و باز‌کردن قفل ویژگی‌های قهرمانان مختلف، می‌توانید از بازی لذت بیشتری ببرید.

از همه مهم‌تر اینکه می‌توانید چالش‌های درون بازی را به‌صورت چندنفره با دوستان خود انجام دهید. اگر به دنیای قهرمانی و پرورش ویژگی‌های شخصیت‌های بازی علاقه‌ دارید، پیشنهاد می‌کنیم که Raid: Shadow Legends را حتماً روی آیفون خود امتحان کنید.

Among Us

بازی among us

هیچ فهرست بازی موبایلی بدون Among Us کامل نمی‌شود. این بازی جذاب سال ۲۰۱۸ منتشر شد؛ اما در سال ۲۰۲۰ به محبوبیت شگفت‌انگیزی دست یافت. در این بازی چند‌نفره، با دیگران همکاری می‌کنید تا دروغ‌گوی گروه را شناسایی کنید و باید همزمان در سفینه‌ی فضایی زنده بمانید. Among Us یکی از بازی‌های موبایلی جذاب‌ و سرگرم‌کننده‌‌ای است که آن را روی آیفون خود می‌توانید تجربه کنید و مهارت‌های اجتماعی‌ خود را بیازمایید.

Call of Duty: Mobile

بازی Call of Duty: Mobile

یکی از بازی‌های محبوب‌ و جذاب‌ سری Call of Duty روی موبایل دردسترس شما است. همین‌حالا به‌‌رایگان می‌توانید این بازی جذاب را روی آیفون خود نصب کنید و از انواع سبک‌های بازی تک‌نفره، دونفره، چهارنفره و... لذت ببرید.

Call of Duty: Mobile یکی از بازی‌های برتر شوتر اول شخص با گرافیک بسیار زیبا و چشم‌نواز به‌حساب می‌آید که حالت‌های مختلف ازجمله بتل‌رویال، آن را به یکی از انتخاب‌های اصلی گیمرهای موبایلی تبدیل کرده است.

Bike Race: Free Style Games

بازی moto bike race

Bike Race: Free Style Games بازی مسابقه‌ای موتورسواری ساده‌ای است که قوانین فیزیکی نقش بسیار مهمی در آن ایفا می‌کنند. گیمرها با کج‌کردن گوشی خود، باید تعادل موتور خود را برقرار و در مسیرهای پیچیده حرکت کنند. این بازی چندین آهنگ زمینه‌ی جذاب و نقشه‌های مختلف دارد و علاوه‌براین نقشه‌های مدنظرتان را می‌توانید طراحی کنید. البته برای این‌ منظور باید از وب‌سایت رسمی سازنده‌ی بازی استفاده کنید و امکان ساخت نقشه داخل برنامه وجود ندارد.

Bike Race: Free Style Games از حالت تک‌نفره و چندنفره پشتیبانی می‌کند و با اتصال به حساب فیسبوک، می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید. کنترل‌های بازی نیز ساده هستند؛ اما کسب مهارت در حفظ تعادل و حرکت در مسیر به تلاش نیاز دارد.

Puzzledom

بازی Puzzledom

Puzzledom یکی از بازی‌های معمایی برتر برای دارندگان آیفون و آیپد محسوب می‌شود. این عنوان از چهار بازی کلاسیک شامل Connect ،Blocks ،‌Rolling Ball و Escape تشکیل شده است.

Connect از شما درخواست می‌کند همه‌ی نقاط رنگ خاصی را بدون عبور از خطوط، روی صفحه‌ی بازی به‌هم وصل کنید. Blocks نیز از شما می‌خواهد تخته‌ها را با بلوک‌هایی پُر کنید که اشکال مختلفی دارند و البته نباید هیچ شکافی بین قطعات وجود داشته باشد.

در بخش Rolling Ball، باید از بلوک‌های متحرک برای بازکردن مسیر توپ خود استفاده کنید. Escape نیز شامل حرکت‌دادن قطعات برای دستیابی به بلوک قرمز خروجی طراحی شده است.

Genshin Impact

بازی Genshin Impact

اکثر گیمرهای موبایلی احتمالاً نام Genshin Impact را نیز شنیده‌ یا آن را بازی کرده‌اند. این عنوان در سبک اکشن-ایفای‌ نقش طراحی شده و مرز بین بازی‌های موبایلی و کامپیوتری را بسیار کاهش داده است. Genshin Impact از سیستم رزمی عمیق و خلاقانه و سرزمین‌های زیبا و البته خطرناک بهره می‌برد که لذت اجرای آن را به‌شدت افزایش می‌دهد. شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از این بازی نهایت لذت را ببرید.

Diablo Immortal

بازی diablo immortal

Diablo Immortal یکی از بازی‌های محبوب موبایلی محسوب می‌شود که بلیزارد آن را توسعه داده است. با نصب این بازی باید با ارتش شیاطین نبرد کنید و غنیمت‌های جنگی به‌دست آورید و قدرت خود را افزایش دهید.

Diablo Immortal در سبک اکشن-نقش‌آفرینی طراحی شده است و گیمرها می‌توانند شخصیت مدنظر خود را از میان شخصیت‌های بازی انتخاب کنند. این بازی حالت آنلاین نیز دارد که می‌توان در آن با صدها بازیکن دیگر رقابت کنید.

هریک از شخصیت‌های Diablo Immortal ویژگی‌های خاص خود را دارند و گزینه‌های شخصی‌سازی و ارتقای قابلیت‌های آن‌ها نیز دردسترس گیمرها است تا تجربه‌ای بسیار شخصی از اجرای این بازی داشته باشند. در‌نهایت، اگر به‌دنبال بازی حماسی و سرگرم‌کننده با گرافیک زیبا هستید، این بازی قطعاً می‌تواند نظر شما را جلب کند.

Fallout Shelter

بازی Fallout Shelter

Fallout Shelter برای طرفداران سری Fallout یکی از بازی‌های برتر استراتژیک نقش‌آفرینی iOS است. شما در این بازی باید برای جامعه‌ی ساکنان خود یک طاق زیرزمینی کامل بسازید.

هدف نهایی در Fallout Shelter فقط بقای جامعه نیست و باید آن را پیشرفت دهید. شما می‌توانید از صنایع دستی برای ایجاد اقلام جدید بهره ببرید و ساکنان را برای جست‌وجوی زمین‌های بایر و منابع حیاتی به بیرون بفرستید یا یاد بگیرید چگونه از جامعه‌ی خود درمقابل تهدیدهای خارجی و داخلی محافظت کنید.

اگرچه Fallout Shelter بازی جدیدی نیست، Bethesda همچنان آن را به‌روزرسانی می‌کند. این بازی نیز رایگان ارائه شده و امکان خرید اقلام درون‌برنامه‌ای را دردسترس کاربران قرار داده است.

Pac-Man 256

بازی PacMac 256 ios

بازی موبایلی جذاب الزاماً نباید گرافیکی عالی داشته باشد. Pac-Mac 256 براساس بازی کلاسیک پوکمون طراحی شده است و سعی می‌کند حال‌وهوای آن را ارائه دهد. این بازی مثل نمونه‌ی اصلی، از پاورآپ‌ها بهره می‌برد و شما باید سعی کنید از ارواح موجود در محیط دوری کنید. نوع بازی نیز بی‌پایان است؛ بنابراین، می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

Candy Crush Sega

بازی Candy Crush Sega

اگر به‌دنبال بازی ساده و بسیار سرگرم‌کننده هستید، قطعاً Candy Crush Sega را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی محبوب تکنیکی ساده برای درگیر‌کردن مخاطب خود دارد و باید در آن آب‌نبات‌های مختلف هم‌رنگ را کنار هم بچینید تا با تعداد حرکت‌های محدود به حد نصاب امتیاز دست یابید.

Candy Crush Sega می‌تواند ساعت‌ها و حتی روزها شما را سرگرم کند و مراحل بسیار زیادی دارد که هرکدام چالش‌هایی را پیش روی گیمر قرار می‌دهند.

Asphalt 9: Legends

بازی آسفالت ۹

سری بازی‌های آسفالت همیشه میان گیمرهای موبایلی علاقه‌مند به سبک ریسینگ، محبوبیت فراوانی دارند. Asphalt 9 با گرافیک بسیار جذاب و خیره‌کننده، خودورهای مختلف با سبک واقع‌گرایانه، مراحل بسیار زیاد و چالش‌های آنلاین و آفلاین مختلف و امکان رقابت با بازیکن‌های آنلاین یکی از عناوین برتر ریسینگ در دنیای موبایل است.

اگر به‌دنبال بازی ماشین‌سواری با هیجان و مراحل متنوع و نقشه‌های مختلف هستید، Asphalt 9 یکی از گزینه‌های اصلی شما خواهد بود. همچنین با انجام مراحل مختلف، می‌توانید خودروهای جدیدی را آزاد و آن‌ها را مطابق نیاز و سلیقه‌‌تان سفارشی‌سازی کنید و ارتقا دهید.

Dead Cell

بازی Dead Cells

Dead Cells یکی از بازی‌های اکشن پلتفرمر بسیار هیجان‌انگیز است که در آن، با استفاده از انواع مختلف سلاح‌ها و مهارت‌ها، باید با دشمنان بی‌رحم مبارزه کنید.

این بازی در سبک Roguevania است و شما باید به دشمنان خود حمله کنید و آن‌ها را بکشید و قابلیت‌های جدیدی از آن‌ها یاد بگیرید. Dead Cells ابتدا برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر شد و اکنون می‌توانید از اجرای آن روی موبایل خود لذت ببرید.

Streets of Rage 4

بازی Streets of Rage 4

با بازی Streets of Rage 4، خود را در خیابان‌های پر‌زدوخورد غوطه‌ور کنید. این عنوان با آهنگ زمینه‌ی رترو و گرافیک الهام‌گرفته از کمیک‌ها می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

داستان این بازی دنباله‌ی نسخه‌های قبل است؛ جایی‌ که به‌نظر می‌رسد سندیکای جنایی جدیدی کنترل خیابان‌ها را در دست گرفته و پلیس را فاسد کرده است. این بازی تحسین منتقدان را برانگیخت و نامزد دریافت بهترین بازی اکشن ۲۰۲۰ بود.

Vampire Servivors

بازی Vampire Survivors

Vampire Survivors بازی نقش‌آفرینی بسیار جالبی است که از گیم‌پلی مینیالیستی بهره می‌برد. موجودات شیطانی اطراف شما هستند و جایی برای پنهان‌شدن یا فرار وجود ندارد و بدین‌ترتیب، مجبور هستید تا وقتی زنده‌اید، به مبارزه ادامه دهید.

در بازی Vampire Survivors، باید سعی کنید که برای ارتقای قابلیت‌هایتان، طلا جمع‌آوری کنید. با تقویت ویژگی‌های خود در این بازی جذاب، با صدها هیولایی که قصد دارند شما را بکشند، می‌توانید مبارزه و آن‌ها را نابود کنید.

با اجرای Vampire Survivors باید در‌مقابل انبوهی از دشمنان ایستادگی کنید و با شکست‌دادن هیولاها، به‌عنوان بازمانده بازی را به پایان برسانید.

Marvel Snap

بازی Marvel Snap

اگر به بازی‌های کارتی علاقه‌ دارید، مارول اسنپ قطعاً می‌تواند نظرتان را به خود جلب کند. با Marvel Snap می‌توانید تیم رؤیایی خود را از قهرمانان دنیای مارول و شخصیت‌های شرور ایجاد کنید و سپس با استراتژی کارتی سریع، بازی را ادامه دهید.

انجام هر بازی در Marvel Snap حدود سه دقیقه طول می‌کشد و هر مسابقه‌ی آن احساس متفاوتی دارد. شما می‌توانید با کارت‌های خود در بیش‌ از ۵۰ مکان مختلف از سرتاسر جهان مارول بازی کنید که هرکدام توانایی‌های نمادین خاص خود را دارند. از وکاندا گرفته تا ازگارد، هر هفته مکان‌های جدیدی دردسترس گیمرها قرار می‌گیرد تا مهارت‌هایشان را در حل مسائل خلاقانه آزمایش کنند.

درمجموع، اگر به بازی‌های استراتژیک کارتی و شخصیت‌های دنیای جذاب مارول و ارتقای قابلیت‌های آن‌ها علاقه‌ دارید، پیشنهاد می‌کنیم که Marvel Snap را روی آیفون خود نصب کنید.

Wreckfest

بازی Wreckfest

در‌صورتی‌که به‌ بازی‌های خشن ماشین‌سواری علاقه دارید، پیشنهاد ما این است که Wreckfest را حتماً امتحان کنید. این بازی گزینه‌های سفارشی‌سازی متعددی دراختیارتان قرار می‌دهد؛ مثلاً می‌توانید سپرهای تقویت‌شده و محافظ‌های جانبی را روی خودرو خود نصب کنید تا هنگام مقابله با دیگران، مقاومت بیشتری دربرابر ضربات داشته باشد.

علاوه‌براین، در Wreckfest عملکرد و قدرت موتور خودرو خود را می‌توانید ارتقا دهید. مسابقات در این بازی تقریباً قانون خاصی ندارند و همین دیوانه‌وار‌بودن به جذابیت آن‌ها اضافه کرده است. در این بازی، نبردهای جنون‌آمیز و سرعت زیاد ترکیب بسیار هیجان‌انگیزی برای گیمرها به‌ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود ساعت‌ها سرگرم شوید.

Wreckfest خودروهای جذاب مختلفی ارائه می‌دهد که آن‌ها را به‌مرور می‌توان ارتقا داد و شخصی‌سازی کرد. شما می‌توانید این بازی را در حالت چندنفره و حرفه‌ای و چالشی انجام دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات