بهترین بازی‌ها و اپ‌های از دید تحریریه زومیت

جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 16 دقیقه
اپلیکیشن و بازی اندروید و آیفون
برای آشنایی با بیست بازی و اپلیکیشن اندرویدی و iOS جدید و برتر برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و کروم‌بوک‌ها مقاله‍‌ی پیش رو را از دست ندهید.
تبلیغات

سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه‌ی بازی‌های هیجان‌انگیز و برنامه‌های کاربردی زیادی برای پلتفرم موبایل بود که مسلماً امکان معرفی همه‌ی آن‌ها در یک مقاله وجود ندارد؛ بنابراین، تصمیم گرفتیم در زومیت تعدادی از بهترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS سال ۲۰۲۲ را معرفی کنیم که می‌توانید با مطالعه‌ی آن به‌راحتی با درخشان‌ترین عناوین عرضه‌شده‌ی سال آشنا شوید و آن‌ها را امتحان کنید.

بهترین‌های بازی‌های موبایل

۲۰۲۲ سال پرباری برای بازی‌های درجه‌یک موبایلی بود و کاربران عرضه‌ی عناوین هیجان‌انگیزی مثل Vampire Survivors و Apex Legends Mobile را شاهد بودند. ۲۰۲۲ با عناوین مختلفش هر گیمر با هر سلیقه‌ای را راضی کرده است. اگرچه، بازی‌های معرفی‌شده در مقاله‌ی حاضر سلیقه‌ای هستند، مطمئاً از بین ۱۰ عنوان معرفی‌شده، گزینه‌هایی باب میل خود کشف خواهید کرد.

۱۰. Marvel Snap

Marvel Snap به‌لطف گیم‌پلی رقابتی و دسترسی‌پذیرش یکی از بهترین بازی‌های کارتی حال‌حاضر اندروید و آیفون است. این بازی با بهره‌گیری از ترندهای جاافتاده‌ی بازی‌های کارتی دیجیتالی رقابتی، تجربه‌ای بدیع ایجاد کرده است که روح تازه‌ای در کالبد این سبک می‌دمد.

برخلاف روند کند بازی، Marvel Snap در بین بازی‌های رایگان F2P، یکی از منصفانه‌ترین روش‌ها را برای درآمدزایی انتخاب کرده است؛ در این بازی اغلب کاربر برای داشتن کارت‌های مختلف هنری باید پول خرج کند؛ ولی اگر قصد نداشته باشید دست در جیب‌تان کنید، همه‌ی کارت‌های اصلی را می‌توان به‌طور رایگان باز کرد. همچنین، مسابقات سریع تمام می‌شوند؛ درنتیجه، می‌توانید به‌راحتی در اوقات فراغت خود از بازی لذت ببرید. ازآنجا که گیم‌پلی بازی چندان متکی به جیب کاربر نیست، می‌توان Marvel Snap را یکی دسترس‌پذیرترین بازی‌های رقابتی CCG یا جمع‌آوری کارت موجود دانست.

۹. Dysmantle

بازی Dysmantle

فروشگاه‌های پلی استور و اپ استور پر از بازی‌های سبک بقا یا سروایول بی‌کیفیتی است که به‌منظور نمایش تبلیغات در حین بازی طراحی شده‌اند؛ اما Dysmantle با ارائه‌ی تجربه‌ای حرفه‌ای و لذت‌بخش به مقابله با این ترند نامطلوب توسعه‌دهندگان برخواسته است. شما می‌توانید در بازی Dysmantle تقریباً هر چیزی را، از خانه‌ها گرفته تا درخت‌ها نابود کنید و این کار برای جمع‌آوری تجهیزات و پیشرفت در بازی ضروری است.

برخلاف بسیاری از همتایانش، Dysmantle به تبلیغات زیاد و سیستم کسب درآمد آشفته مبتلا نیست که همین ویژگی آن را به گزینه‌ای بی‌نظیر برای طرفداران سری بازی‌های بقا تبدیل می‌کند.

۸. Wreckfest

بازی Wreckfest

اگرچه در نسخه‌ی اندرویدی Wreckfest خطاهایی گرافیکی دیده می‌شود، همچنان یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ مبارزه‌ای اندرویدی و آیفون است. خوشبختانه، تمامی بخش‌ها و قابلیت‌های نسخه‌های کنسول و کامپیوتر Wreckfest در نسخه‌ی موبایلی نیز دیده می‌شود و به‌جز کاهش کیفیت برخی از ویژگی‌های گرافیکی که برای تبدیل آن به نسخه‌ی موبایلی ضروری بوده است، می‌توانید از تجربه‌ی مشابهی با بازی اصلی لذت ببرید.

اگر هنوز Wreckfest را تجربه نکرده‌اید، به‌لطف حالت‌های مختلف بازی و فیزیک خلاقانه‌ی نرم‌تنانه‌ آن، امتحان‌اش برایتان بسیار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز خواهد بود. برخورد ماشین‌ها بسیار واقعی است و باعث تغییر حالت آن‌ها می‌شود. اگر مشکلی با ایرادات اندک گرافیکی این بازی ندارید، به‌هیچ وجه آن را از دست ندهید.

۷. Streets of Rage 4

بازی Street Rage 4

Streets of Rage 4 جدیدترین عنوان سبک مشهور بزن بزن side-scrolling beat 'em up است که در دهه‌ی ۹۰ از کنسول سگا آغاز شد. سری چهارم این بازی که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد به‌خوبی مکانیک‌ بازی‌های مدرن را با سری‌های قدیمی ترکیب کرده بود و نهایتاً امسال به دنیای اندروید وارد شد.

چه پیشتر سه نسخه‌ی قدیمی‌تر بازی مذکور را تجربه کرده باشید و چه بخواهید برای اولین بار یک بازی اکشن آرکید باکیفیت را امتحان کنید، پیشنهادی بهتر از Streets of Rage 4 برایتان نداریم. در سالی که مملو از بازی‌های پورت‌شده‌ی عالی بود، Streets of Rage 4 را می‌توان یکی از گل‌های سرسبد ۲۰۲۲ دانست.

۶. Deemo II

بازی Deemo II

Deemo II بازی موبایلی در سبک ریتم از استودیو Rayark است که در ساختن بازی‌های ریتم استاد است. این بازی گیم‌پلی ریتم را به شکلی خلاقانه با قصه‌گویی ترکیب کرده است؛ به‌شکلی که مانندش را در سبک مذکور ندیده‌اید. Deemo II از ۳۰ موسیقی بهره می‌برد که امکان اضافه‌کردن ۱۲۰ عنوان دیگر نیز ازطریق بسته‌ی الحاقی وجود دارد. Deemo II درمقایسه‌با نسخه‌ی اول، گرافیک و مکانیک بهتری دارد و امکانات بیشتری را در اختیار‌تان می‌گذارد.

تنها عیب مهم بازی مذکور اجرانشدن درست روی دستگاه‌های ارزان‌قیمت و قدیمی است. برای اجرای روان و بدون لگ این بازی به دستگاهی جدید و حداقل میان‌رده نیاز خواهید داشت. Deemo II یکی از دو بازی ریتم واقعاً خوبی است که امسال عرضه شد و توانست برخلاف انتظارها موفقیت سبک ریتم را ادامه‌دار کند.

۵. One Hand Clapping

بازی One Hand Clapping

One Hand Clapping بازی معمایی است که از صدای شما استفاده می‌کند و با مکانیک دلپذیرش خود را به یکی از گزینه‌های اصلی برترین بازی‌های iOS و اندرویدی ۲۰۲۲ تبدیل می‌کند. در این بازی علاوه‌بر حل‌کردن معماها و درگیرشدن با آن‌ها، باید با زمزمه‌کردن در میکروفون گوشی به حرکت در دنیای بازی مشغول شوید. برای مثال، برای بالابردن آسانسور باید با صدای بم شروع به زمزمه کنید و به‌تدریج صدایتان را زیر کنید.

مسلماً امکان امتحان‌کردن One Hand Clapping در فضاهای عمومی وجود ندارد؛ زیرا روش اصلی برقراری ارتباط با آن ازطریق صدای گیمر است. بازی مذکور سبک هنری مطلوبی دارد و با اجرای کم‌نقص، به‌ندرت می‌توان در آن باگی پیدا کرد. One Hand Clapping یکی از آثار HandyGames است که شاهکارهایی مثل Titan Quest و SpongeBob: Battle for Bikini Bottom را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

۴. Disney Mirrorverse

بازی disney mirrorverse

Disney Mirrorverse یکی دیگر از بازی‌های سبک نقش‌آفرینی است که به‌شدت روی سیستم مبارزه‌ایش تکیه دارد. اگرچه نمی‌توان عنوان مذکور را یک سیستم نقش‌آفرینی اکشن حقیقی دانست، جنب‌وجوش‌های اضافی‌اش، سرعت بیشتری به روند بازی می‌دهد و درمقایسه‌با سایر همتایانش روند سریع‌تری را به مخاطب القا می‌کند. همچنین، این بازی که مملو از شخصیت‌های مثبت و منفی دیزنی است به‌خوبی پیاده‌سازی شده و اجرای آن برای تازه‌کارها و حرفه‌ای‌های دنیای نقش‌آفرینی آسان است.

به‌طورکلی نمی‌توان ایراد خاصی در Disney Mirrorverse مشاهده کرد. تنها تعدادی باگ جزئی در آن دیده می‌شود که به‌لطف تلاش تأثیرگذار سازندگانش چندان به چشم نمی‌آیند.

۳. Diablo Immortal

بازی Diablo Immortal

بازی Diablo Immortal یکی از عناوین جنجالی امسال بود که به‌دلیل طولانی‌بودن وحشتناک ارتقای کاراکترها به سطح بعدی، بسیار بحث‌برانگیز شد. اگرچه این ویژگی یکی از خاصیت‌های معمول بازی‌های طولانی و گسترده در ابن سبک است، شاید برای طرفداران دوآتشه‌ی بازی‌های نقش‌آفرینی و گیمرهایی که به تمام‌کردن بازی فکر می‌کنند چندان خوشایند نباشد. باوجوداین، می‌توان Diablo Immortal را یکی از شگفتی‌سازترین بازی‌های سبک خودش به‌حساب آورد.

پس از ایجاد شخصیت جدید، می‌توانید در دنیای بی‌انتهای بازی با هزاران داستان مختلف و کاراکترهای کامپیوتری و یادآوری‌هایی از فرانچایز دیابلو به گشت‌وگذار بپردازید. مکانیک بازی قوی است و اغلب پیشرفت در سیر آن چندان بد نیست. ساخت‌وساز در بازی نیز کمی پیچیده به‌نظر می‌رسد؛ ولی پس از مدتی به آن عادت می‌کنید. اگر شرکت Blizzard در سیستم درآمدزایی microtransaction خود در بازی مذکور کمی کوتاه بیاید، بدون شک Diablo Immortal به یکی از عناوین برتر نقش‌آفرینی موبایل تبدیل خواهد شد.

۲. Vampire Survivors

بازی Vampire Survivors

بازی Vampire Survivors اواخر ۲۰۲۱ وارد استیم شد؛ ولی عرضه‌ی کامل آن تا اکتبر ۲۰۲۲ زمان برد. سازندگان بازی با عرضه‌ی نسخه‌ی اندرویدی همه را غافل‌گیر کردند و حسابی کاربران را سرحال آوردند، به‌ویژه اینکه نسخه‌ی اندرویدی رایگان است و کمترین میزان تبلیغات در آن گنجانده شده است.

گیم‌پلی رترو بولت هِل Vampire Survivors بسیار اعتیادآور است و شما را ساعت‌ها با بازکردن آیتم‌های جدید و کشف مناطق تازه با گوشی سرگرم می‌کند. اگر می‌خواهید امسال بازی جدیدی دانلود کنید، حتما Vampire Survivors را در اولویت قرار دهید. این بازی ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند و آنقدر حرف تازه برای گفتن دارد که هر کسی از امتحانش لذت می‌برد.

۱. Apex Legends Mobile

بازی Apex Legends Mobile

بازی‌های FPS آنلاین چندنفره در پلی‌استور فراوان‌اند؛ اما به‌دلیل روش‌های کسب درآمد نامشخص‌شان نمی‌توان همه‌ی آن‌ها را با اطمینان معرفی کرد. اگرچه بازی Apex Legends Mobile ایراداتی مثل کلیدهای کنترلی لمسی نامطلوب دارد، با خرید دسته‌های کنترل مخصوص اندروید می‌توان آن را برطرف کرد. نسخه‌ی موبایل این بازی نیز درست مثل کنسول‌ها و کامپیوتر، آیتم‌های خریدنی را به قابلیت‌های اضافی و تزیینی محدود کرده است و می‌توان بدون صرف هزینه‌ی نامعقول از قابلیت چندنفره‌ی آن لذت برد.

اگر جزو طرفداران نسخه‌ی PC این بازی باشید، قطعاً Apex Legends Mobile شما را راضی می‌کند؛ ولی فراموش نکنید که این نسخه‌ای متفاوت و مستقل است. نسخه‌ی موبایلی به‌دلیل استفاده از نمایشگرهای کوچک‌تر، شگردهایی را برای فراهم‌کردن تجربه‌ای بهتر و دسترس‌پذیرترکردنش برای کاربران تازه‌کار فراهم کرده است که برای حرفه‌ای‌ها نیزکاربردی است. به‌طور کلی، می‌توان Apex Legends Mobile را یکی از بهترین‌بازی‌های FPS شوتر اندروید و آیفون در سال ۲۰۲۲ دانست و از آنجاکه نسخه‌ای مستقل است، کاراکترهایی در آن وجود دارد که در نسخه‌های کنسولی دیده نشده بود.

بهترین‌های اپلیکیشن‌های موبایل عرضه‌شده سال

عرضه‌ی اپلیکیشن‌های جدید موبایلی در ۲۰۲۲ نیز مثل سال‌های گذشته رونق بسیاری داشت و هزاران برنامه‌ی جدید روانه‌ی پلی استور گوگل و اپ استور اپل شد. تعداد اپلیکیشن‌های جدید آنقدر فراوان است که حتی نمی‌توان همه‌ی بهترین‌هایش را یکجا معرفی کرد؛ اما در ادامه برخی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار و باکیفیت عرضه‌شده در سال ۲۰۲۲ که با استقبال خوب کاربران مواجه شده و نظر ما را نیز جلب کرده است در یک فهرست ۱۰تایی معرفی می‌کنیم. اغلب اپلیکیشن‌های معرفی‌شده، حداقل به‌شکل محدود امکان استفاده‌ی رایگان دارند.

۱۰. DynamicSpot

اپلیکیشن DynamicSpot

اگر گوشی آیفون ندارید ولی آیفون دوست دارید، اپلیکیشن شخصی‌سازی DynamicSpot قابلیت داینامیک آیلند سری آیفون 14 پرو را به گوشی شما اضافه می‌کند. امکان تنظیم DynamicSpot برای کارکردن به روش‌های مختلف و با اپلیکیشن‌های متعدد وجود دارد. دلیل انتخاب این برنامه وجود حفره دوربین سلفی در اکثر گوشی‌های اندرویدی است که می‌تواند ویژگی جذابی را به گوشی اضافه کند. DynamicSpot به‌خوبی کار می‌کند و تا جایی که ما اطلاع داریم، بهترین و کم‌باگ‌ترین اپلیکیشن شبیه‌سازی داینامیک آیلند در گوشی‌های اندرویدی است.

بخشی از روش‌های شخصی‌سازی DynamicSpot شامل کنترل موسیقی به سبک iOS، تایمر معکوس، شارژ باتری و ارسال پاسخ نوتیفیکیشن‌ها ازطریق پاپ‌آپ است. همچنین، امکان تنظیم ویژگی‌های شخصی دیگر نیز وجود دارد. DynamicSpot یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های فهرست ده‌تایی ما است که در واکنش به ترند ایجادشده‌ی اپل در آیفون 14 تولید شده است.

۹. Daily Diary

اپلیکیشن Daily Diary

Daily Diary اپلیکیشن جمع‌وجوری برای یادداشت خاطرات روزانه است که در فهرست بهترین برنامه‌ها و بازی‌های ۲۰۲۲ جای‌‍گرفته است. زیبایی Daily Diary به سادگی آن است. کافی است در انتهای روز یادداشت‌ها و افکارتان را در آن بنویسید و با رمزعبور یا اثرانگشت یا فیس‌ آی‌دی از امنیت آن مطمئن شوید. همچنین، امکان اضافه‌کردن تصویر، تقویم، یادآور و مود (حالت روحی) به یادداشت‌ها وجود دارد. پس از گذشت مدتی می‌توانید نگاهی کلی به حالت‌های روحی خود و ارتباطش با رویدادهای زندگی‌تان بیندازید و با تکرار اتفاقات خوب روحیه‌تان را ارتقا دهید.

اگرچه اپلیکیشن‌های ثبت خاطرات محبوبیتی مثل سایر بخش‌ها ندارند، Daily Diary آن‌قدر خوب و حرفه‌ای و ساده است که ارزش معرفی دارد.

۸. AetherSX2

اپلیکیشن AetherSX2

اپلیکیشن AetherSX2 شبیه‌سازی برای بازی‎‌های پلی‎‌استیشن 2 است که برای اولین در سال ۲۰۲۱ به‌طور آزمایشی عرضه شد. محبوبیت زیاد AetherSX2 سازندگان را به عرضه‌ی نسخه‌ی کامل در ۲۰۲۲ واداشت که مورد توجه کاربران قرار گرفت. دلایل متعددی برای معرفی AetherSX2 به عنوان اپلیکیشن برتر ۲۰۲۲ وجود دارد: AetherSX2 اولین شبیه‌ساز پلی‌استیشن 2 برای اندروید است. این اپلیکیشن عملکرد بسیار مناسبی دارد و از قابلیت‌های رایجی همچون ذخیره‌ی بازی و پشتیبانی از کنترل‌کننده‌ی سخت‌افزاری برخوردار است. همچنین، امکان افزایش مقیاس 1080p و تنظیمات ویژه‌ی هر بازی و پچ‌های وایداسکرین برای بازی‌های منتخب وجود دارد.

برای بهره‌مندی از این اپلیکیشن به فایل بایوس پلی‌استیشن 2 نیاز دارید که سازنده‌ی آن به دلایل مشخص آن را فراهم نکرده است. به‌جز این، مشکل دیگری در AetherSX2 دیده نمی‌شود و در بیشتر گوشی‌های جدید و حرفه‌ای امکان اجرا دارد. به‌گفته‌ی سازنده، AetherSX2 امکان اجرا روی پردازنده‌های گرافیکی Mali و PowerVR را به‌خوبی پردازنده Adreno ندارد.

۷. Ukulele by Yousician

اپلیکیشن Ukulele by Yousician

Ukulele by Yousician اپلیکیشنی برای یادگیری و نواختن موسیقی است که به‌عنوان مکمل اپ نواخت گیتار Yousician عرضه شده است. ازطریق این برنامه می‌توانید به‌صورت گام‌به‌گام و با روشی جالب نواختن ساز یوکلِلی را یاد بگیرید و بازخورد فوری دریافت کنید. ازطریق Ukulele by Yousician می‌توانید با بخش‌ها و مفاهیم مختلف ساز یوکلِلی مثل تار و کوک و سایر موارد آشنا شوید.

تنها عیب Ukulele by Yousician قیمت زیاد آن است و در نسخه‌ی رایگان و آزمایشی به امکانات محدودی دسترسی دارید که برای کاربرانی که قصد دارند به‌طور حرفه‌ای از آن استفاده کنند چندان کاربردی نخواهد بود.

۶. Sleep Fruits: Calm Meditation

اپلیکیشن Sleep Fruits: Calm Meditation

Sleep Fruits: Calm Meditation اپلیکیشنی برای مدیتیشن است که با هدف بهبود زندگی کاربران و آوردن شادی و آرامش به زندگی آن‌ها طراحی شده است. اگرچه چنین ادعای برای یک اپلیکیشن بیش‌ازحد بزرگ به‌نظر می‌رسد، شاید به‌لطف اصوات و موسیقی‌ها و داستان‌های آرامش‌بخشش بتواند شب پرآرامشی را به شما هدیه کند.

افزون‌بر موسیقی‌ها و داستان‌های آرامش‌بخش، Sleep Fruits: Calm Meditation روش‌های یافتن آرامش در زندگی و مقابله با اضطراب را به شما آموزش می‌دهد و شما را از شر بی‌خوابی و بی‌قراری خلاص می‌کند. بااین‌حال، برای دسترسی کامل به قابلیت‌های این اپلیکیشن باید اشتراک آن را بخرید.

۵. PetStar: My Dog & Cat Sings

اپلیکیشن PetStar: My Dog & Cat Sings

اپلیکیشن PetStar برنامه‌ای برای سرگرمی و بازی با حیوانات خانگی است. برای استفاده از این برنامه، کافی است از حیوان خانگی خود عکس بگیرید و محل دهانش را مشخص کنید تا PetStar آن را به یک خواننده تبدیل کند. این اپلیکیشن صرفاً برای سرگرمی است و ویژگی‌های خاصی ندارد؛ ولی از نظر بسیاری از کاربران، جزو یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های عرضه‌شده در سال ۲۰۲۲ قرار دارد.

۴. Widgetshare

اپلیکیشن Widgetshare

Widgetshare با بیش از یک میلیون دانلود در سال ۲۰۲۲، به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سال تبدیل شده است که برای اعضای خانواده و دوستان صمیمی بسیار جالب است. با استفاده از Widgetshare می‌توانید ویجت‌های تصویری در گوشی خود بسازید و تصاویر موردعلاقه‌تان را به آن اضافه کنید و آن را با دیگران به‌اشتراک بگذارید.

نحوه‌ی کار این اپلیکیشن به این صورت است که پس از ایجاد ویجت روی صفحه، اعضای خانواده یا دوستان‌تان را به آن اضافه می‌کنید. با انجام این کار تصاویری که در ویجت قرار می‌گیرند برای تمام اعضا قابل مشاهده است. شاید روزی بخواهید عکس حیوان خانگی خود را روی ویجت بگذارید و روز دیگر دوست‌تان عکس غذایی که پخته‌ است را به‌اشتراک بگذارد تا لحظات خوشتان را با هم سهیم شوید.

۳. noteit widget

اپلیکیشن  noteit widget

noteit widget هم اپلیکیشنی شبیه Widgetshare است که به‌جای عکس، نوشته‌ها و یادداشت‌هایی را روی گوشی افراد به‌نمایش درمی‌آورد. کاربران می‌توانند با این اپلیکیشن یاداشت‌های مدنظرشان را به‌راحتی و در چند ثانیه با اعضای خانواده یا دوستان‌شان به‌اشتراک بگذارند. این یادداشت‌ها می‌تواند شامل فهرست خرید یا یک یادآور یا حتی تبریک مناسبت‌های مختلف به عزیزان‌تان باشد. از قابلیت‌های جالب noteit widget امکان گذاشتن یادداشت دست‌نویس است و تنها به متن تایپی محدود نیستید.

۲. Dream by WOMBO

اپلیکیشن Dream by WOMBO

Dream by WOMBO یکی از اپلیکیشن‌های منتخب سال برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون است. این برنامه با بهره‌مندی از قابلیت‌های هوش مصنوعی ایده‌های شما را به نقاشی‌های خلاقانه و انتزاعی تبدیل می‌کند؛ کافی است عبارت و سبک هنری موردنظرتان را انتخاب کنید تا Dream by WOMBO پوستری بی‌نظیر برای‌تان طراحی کند. تصاویر ایجادشده برای استفاده در پس‌زمینه‌ی گوشی یا اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی عالی است.

اگرچه ممکن است در بعضی موارد Dream by WOMBO عملکرد درستی نداشته باشد و هر ازگاهی کلمات کلیدی واردشده را نادیده بگیرد، درمقایسه‌با رقبای فراوانش یک سر و گردن بالاتر است و عملکرد بهتری دارد.

۱. Duolingo ABC

اپلیکیشن Duolingo ABC

اپلیکیشن Duolingo ABC که نسخه‌ی زیرمجموعه‌ای از اپلیکیشن بسیار مشهور Duolingo است در سال ۲۰۲۲ با هدف آموزش زبان به کودکان عرضه شد و با روشی سرگرم‌کننده کودکان را با خواندن و نوشتن زبان جدید آشنا می‌کند. شاید انتخاب Duolingo ABC به‌عنوان برترین اپلیکیشن سال چندان به دور از انصاف نباشد؛ چراکه نه‌تنها اسباب سرگرمی کودکان نسل جدید را فراهم می‌کند؛ بلکه با روشی علمی و منظم اصول و بخش‌های اصلی زبان‌های مختلف مثل حروف الفبا و صداها و لغات را به آن‌ها می‌آموزد.

پیش‌تر در زومیت این اپلیکیشن و سایر بهترین اپلیکیشن‌ های یادگیری زبان‌ انگلیسی را نیز معرفی کرده‌ایم که می‌توانید برای آشنایی بیشتر، به آن مراجعه کنید.

جمع‌بندی

برخلاف عملکرد ضعیف شرکت‌های سازنده‌ی محصولات و دستگاه‌های سخت‌افزاری، ۲۰۲۲ سالی پر از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های خلاقانه و جدید بود که توانست نظر هر کاربری را با هر سلیقه جذب کند و نیاز هر کسی را برطرف کند. در این مقاله ۲۰ عدد از بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی عرضه‌شده ۲۰۲۲ را معرفی کردیم که امیدواریم آن‌ها را امتحان کنید و از آن‌ها لذت ببرید. اگر شما هم بازی یا برنامه‌ی جذاب و کاربردی جدیدی می‌شناسید، با ثبت نظر خود آن را با ما و سایر کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات