پازل: هر شکل یک عدد | جایزه این هفته: دو دستگاه هارددیسک اکسترنال اِی‌دیتا

جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با چهلمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. چهلمین قسمت از سری «پازل» همچون گذشته شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره سی و نه و البته یک «پازل» جدید!

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌گردد. این هفته، به قید قرعه به دو نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، دو دستگاه هارددیسک اکسترنال ضدضربه و ضدخش اِی‌دیتا مدل HD650 اهداء خواهد شد.

پاسخ معمای شماره سی و نهم

پیش از انتشار پاسخ پازل، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی شما کاربران همیشگی و خوب زومیت تشکر می‌نماییم. در طول هفته گذشته نزدیک به ۹۰۰۰ نفر در پازل سی‌ و نهم شرکت کردند. نکته مهم در پازل گذشته این بود که رسیدن به پاسخ، به جای سرعت‌عمل، نیازمند دقت و تیزبینی بود. پاسخ معما در تصویر زیر نمایش داده شده است:

پاسخ معمای ۳۹ زومیت

کاربران زیادی به پازل سی‌ و نهم پاسخ صحیح داده‌اند. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌ تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

اما برندگان خوش‌شناس «پازل سی و نهم» عبارت‌اند از:

آقای سعید حاج‌غفاری، ۳۱ ساله از تهران، فارغ‌التحصیل کاردانی کامپیوترخانم پونه مشفق، ۲۳ ساله از تهران، فارغ‌التحصیل کارشناسی گرافیکآقای اسماعیل مؤیدی، ۲۰ ساله از شیراز، دانشجوی مهندسی عمرانآقای ژرارد هارطونیانس، ۴۸ ساله از تهران و فعال در زمینه چاپ‌‌های سه‌بعدی

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هر نفر یک عدد فلش‌درایو با برند ADATA و ظرفیت ۱۶ گیگابایت اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به این دوستان تبریک گفته و برایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۴۰: جمعه ۱۶/خرداد/۱۳۹۳(معمای هوش؛ سطح متوسط)

Puzzle40-ZoomIT

با توجه به تصویر بالا، آیا می‌توانید عدد هر شکل را تعیین کنید؟

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستانتان، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:ایمیل آدرس: // موضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 40در بدنه ایمیل نیز پاسخ معما، نام و نام‌خانوادگی و شماره تماس خود را درج کنید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات