سیناپ ، لیبل پرینتر چگونه کار می‌کند؟

چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لیبل پرینتر سیناپ
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
لیبل پرینتر دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توان انواع بارکد، متن و طرح دلخواه را روی انواع لیبل‌ چاپ کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.
تبلیغات

لیبل پرینتر دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توان انواع بارکد، متن و طرح دلخواه را بر روی انواع لیبل‌ چاپ کرد. این دستگاه‌ می‌تواند در بسیاری از مکان‌ها از جمله انباردار، مراکز خدمات درمانی، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، تولیدی‌ها، داروخانه‌ها، مراکز خرید، اداره پست، فروشگاه‌ها و... مورد استفاده قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عملکرد لیبل پرینتر و اطلاع از بهترین برند موجود آن در ایران همراه ما باشید.

اجزای لیبل پرینتر برای چاپ لیبل

لیبل پرینتر برای چاپ به جز اجزایی مانند بدنه، غلتک و کاتر شامل دو بخش اصلی هد و رول لیبل است. هد لیبل پرینتر یکی از اجزای مهم آن است که مسئولیت چاپ طرح و متن بر روی لیبل را بر عهده دارد. هد لیبل پرینتر یکی از مهم‌ترین قطعات پرینتر است که ریبون حرارتی بر روی آن قرار می‌گیرد و با ایجاد گرما موجب ذوب شدن جوهر ریبون شده و عمل چاپ صورت می‌گیرد. درواقع وظيفه چاپ و حرارت دادن به ريبون بر عهده هد پرینتر است.

لیبل پرینتر؛ راهی آسان برای شخصی سازی لیبل‌ها

لیبل پرینتر دستگاهی است که به شما امکان می‌دهد تا لیبل‌های خود را با طرح و متن دلخواه طراحی کنید. برای چاپ لیبل توسط لیبل پرینتر کافیست تنها لیبل‌های مخصوص پرینتر خود را بخرید و پس از آن طرح و متن مورد نظر را طراحی کنید و سپس با استفاده از لیبل پرینتر محتوای خود را بر روی لیبل چاپ کنید.

برخی از برندهای لیبل پرینتر مانند GODEX در کنار تولید تجهیزات برای خدمات بهتر به مشتریان به ارائه نرم افزار نیز می‌پردازند. یکی از نرم افزارهایی که برند گودکس برای لیبل پرینترهای خود ارائه داده نرم افزار GOLabel است که با استفاده از آن به آسانی می‌توان لیبل خود را طراحی کرد. از مزایای این نرم افزار امکان پشتیبانی از زبان فارسی است.

لیبل پرینتر سیناپ

چاپ لیبل در تیراژ بالا

اگر در طول روز نیاز به چاپ لیبل در تیراژ بالا دارید، حتما خرید یک لیبل پرینتر را به شما توصیه می‌کنیم. البته باید توجه کنید که لیبل پرینترها در حالت کلی به دو دسته رومیزی و صنعتی تقسیم می‌شوند. مدل رومیزی که با نام اداری نیز شناخته می‌شوند بیشتر برای تیراژ پایین تا متوسط چاپ و لیبل پرینترهای صنعتی برای تیراژ بالای چاپ استفاده می‌شوند.

خرید لیبل پرینتر

خرید لیبل پرینتر باکیفیت بسیار اهمیت دارد. لیبل پرینتر با برندهای مختلفی عرضه شده است که برند GODEX یکی از موارد باکیفیت آن است. دستگاه‌های این برند در دو مدل رومیزی و صنعتی تولید می‌شود. تنوع مدل‌های لیبل پرینترهای گودکس موجب می‌شود تا با توجه به بودجه و نیاز چاپی خود بتوانید یک دستگاه چاپ باکیفیت تهیه نمایید. سیناپ به عنوان نماینده رسمی و انحصاری برند GODEX در ایران است که می‌توانید پرینترهای این برند را با گارانتی و خدمات پس از فروش از آن تهیه نمایید.

سایر محصولات سیناپ

زمینه فعالیت شرکت سیناپ فقط به ارائه لیبل پرینتر محدود نمی‌شود. این شرکت با دانش و تجربه چندین ساله خود سایر تجهیزات مبتنی بر بارکد و RFID را نیز ارائه می‌دهد. سیناپ با توجه به نیازسنجی بازار دستگاه‌هایی نظیر هندهلد، فیش پرینتر، بارکد اسکنر، موبایل پرینتر، صندوق فروشگاهی، تبلت صنعتی و مانیتور صنعتی را از بهترین برندهای جهان تهیه و عرضه می‌کند.

محصولات سیناپ پس از نیازسنجی بازار داخلی انتخاب شده و این شرکت منطبق‌ترین تجهیزات با تکنولوژی روز دنیا را برای استفاده در بازار کشور از برندهای مطرحی همچون POINT MOBILE، UROVO، WOOSIM، SEWOO، HANASIS و GODEX وارد می‌کند.

لیبل پرینتر سیناپ

لیبل پرینتر خود را از کجا تهیه کنیم؟

ارائه لیبل پرینتر GODEX در ایران با خدمات پس از فروش توسط نماینده انحصاری این برند یعنی شرکت سیناپ صورت می‌گیرد و در صورت بروز هرگونه ایراد و یا سوالی می‌توانید از طریق متخصصین فنی این مجموعه به رفع ایراد آن بپردازید. علاوه بر این، کارشناسان فروش سیناپ با شناخت کامل صنایع گوناگون در کنار شما هستند تا در انتخاب انواع لیبل پرینتر و هندهلد مطابق با نیاز کسب و کار شما راهنماییتان کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات