اپلیکیشن اس ام اس شرکت چهار نسل امواج

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مایکت
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت چهار نسل امواج در این مطلب به معرفی اپلیکیشن اس ام اس خود میپردازد. اپلیکیشنی که با امکانات جذاب خود، کاربردهای فضای اس ام اس را متحول کرده است.
تبلیغات

شرکت چهار نسل امواج از این مطلب قصد دارد به معرفی اپلیکیشن اس ام اس خود بپردازد.اپلیکیشنی که با امکانات جذاب خود، کاربردهای فضای اس ام اس را متحول کرده است.

ما در جهانی زندگی می کنیم که اکثر مردم هنوز هم پیام های متنی (SMS) را برای شروع مکالمه تا صحبت رو در رو انتخاب می کنند. همه اینها به دلیل طیف گسترده ای از برنامه های پیام کوتاه است که برای تلفن های هوشمند در دسترس است. از آنجا که اکنون همه افراد دارای تلفن هوشمند اندرویدی هستند ، توسعه دهندگان هرچه بیشتر برنامه های پیام متنی را برای دستگاه های اندروید ایجاد می کنند. برنامه های پیام رسان مانند Hike ، Viber ، Facebook Messenger ، Telegram ، WhatsApp و غیره برای تبادل پیام هستند ، اما این برنامه ها نمی توانند صندوق ورودی پیام کوتاه را جایگزین کنند. حساس ترین اطلاعات مانند کدهای تأیید اعتبار ، گذرواژه های یکبار مصرف و غیره روی صندوق ورودی پیامک ما قرار دارند. ما معمولاً به صندوق پیامک خود اهمیت زیادی نمی دهیم ، اما صندوق ورودی پیامکی ما حاوی اطلاعات حساس است. اطلاعات خاصی در صندوق ورودی پیامک وجود دارد که ما دوست نداریم آن را با کسی به اشتراک بگذاریم یا کسی به آن ها نگاه کند. بنابراین ، برای این منظور ، ما باید از برنامه هایی برای پنهان کردن پیام ها در اندروید استفاده کنیم.

از طرفی دیگر ویژگیهای محدود اپلیکیشنهای های اس ام اس ( گوگل مسیج، سامسونگ مسیج، آی مسیج و...) باعث شده با توجه به رشد صعودی تکنولوژی ، اکثر مردم به استفاده از اپلیکیشنهای فضای مجازی روی بیاورند که خب در صورت فقدان یا قطع اینترنت باز دچار مشکل خواهند شد.

به عنوان مثال شاید برای شما نیز این اتفاق رخ داده باشد که قصد داشتید متن پیامک هایتان را در جایی پنهان کنید که فقط خودتان به آن دسترسی داشته باشید. شرکت چهار نسل امواج این مشکل را برای شما مرتفع کرده است و فاصله ی ایجاد شده بین شما و پیامک را تا بیشترین حد ممکن کاهش داده است.

حریم خصوصی شما موقعی هست که وقتی یکی از مخاطبین خاص تان به شما پیامک میدهد ،پیامک بدون سر و صدا بیاید و در گاوصندوق(safe box) این برنامه بدون اینکه کسی متوجه شود بنشیند و فقط خودتان از آن مطلع میشوید جالب است نه؟!

مایکت

در واقع با ایجاد این ویژگی در آپ پیامک، به شما امکان ساخت یک گاوصندوق با رمز دلخواهتان را می دهد. حالا با این امکان می توانید اسامی کسانی که می خواهید به هیچ عنوان پیامک هایشان در معرض دید قرار نگیرد را به گاوصندوق اضافه کنید. فرقی نمی کند دوستی را بخواهید از دفترچه تلفن انتخاب کنید یا یک بانک یا حتی پیامک های قضایی خود را در سامانه ثنا و همینطور اگر نگران پاک یا اشتباهی حذف شدن پیام های مهم تان هستید میتوانید با قرار دادنشان در فضای گاو صندوق از آنها بخوبی محافظت کنید.

البته این تنها بخش کوچکی از ویژگی های این برنامه است.برای دانلود اینجا کلیک کنید.

مایکت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات