تاثیر تبلیغات گوگل در دیجیتال مارکتینگ، وی دیجیتال مارکتینگ

دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 13 دقیقه
Google Ads یکی از پلتفرم‌هایی است که بخش بزرگی از دنیای بازاریابی را که در سال‌های اخیر به‌طور چشمگیری تغییر کرده در دست دارد.
تبلیغات

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز که قبلاً به‌عنوان Google Adwords شناخته می‌شد یک پلتفرم پرداخت به ازای کلیک (PPC) است که به صاحبان مشاغل یا متخصصان بازاریابی اجازه می‌دهد نام تجاری خود را در وب تبلیغ کنند. تبلیغات در پلتفرمی که در آن بیش از ۲۵۹ میلیون بازدیدکننده منحصر‌به‌فرد، ۸.۴ میلیارد تعامل روزانه و بیش از ۵ میلیارد جستجو در روز وجود دارد، قطعاً می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف‌تان کمک کند و رشد حاصل از این تبلیغات در بیزینس شما غیرقابل‌انکار است. در ادامه مقاله از شرکت وی دیجیتال مارکتینگ، پارتنر رسمی گوگل در ایران، نگاه دقیق‌تری خواهیم داشت به این که چرا باید از تبلیغات گوگل یا Google Ads در کسب‌و‌کار خود استفاده کنید؛ تأثیر تبلیغات گوگل در دیجیتال مارکتینگ به چه صورت است و چگونه می‌توانید به‌طور مؤثر از این پلتفرم در کسب‌و‌کار خود استفاده کنید.

تبلیغات گوگل چیست؟

تقریباً هر بار که تبلیغی برای صفحه فرود یا محصول یک شرکت به‌عنوان اولین، دومین یا سومین رتبه در نتایج جستجوی گوگل مشاهده می‌کنید، تنها نتیجه سئوی خوب نیست؛ بلکه احتمالاً یک کمپین تبلیغاتی در گوگل است. شرکت‌ها ازطریق تبلیغات گوگل یا Google Ads برای نمایش آگهی به مشتریانی که عبارات مرتبط را در جستجوی گوگل و Google Maps جستجو می‌کنند، هزینه‌ای را پرداخت می‌نمایند. هنگامی که شرکت یک کمپین تبلیغاتی ماهانه تنظیم می‌کند، سقف هزینه تبلیغاتی و همچنین مخاطبان هدف را برای گوگل تعیین می‌کند. گوگل به اندازه سقف تعیین‌شده توسط شرکت تبلیغات را برای آن انجام داده و تبلیغات را به مخاطبان هدف که در سطح جهانی یا محلی انتخاب شده‌اند نمایش می‌دهد. تبلیغات گوگل به‌عنوان یک ابزار عالی دیجیتال مارکتینگ است تا ازطریق آن کسب‌و‌کار‌ها بتوانند پیام‌های معناداری را از مخاطبان هدف خود دریافت کنند؛ به‌عنوان مثال در حین اجرای کمپین تبلیغاتی، نتایج قابل‌اندازه‌گیری مانند کلیک‌های وب‌سایت به شما ارائه می‌شود.

انواع تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل انواع مختلفی دارد که هرکدام به نحوی بر دیجیتال مارکتینگ مؤثر است. برای داشتن بهترین تأثیر تبلیغات گوگل در دیجیتال مارکتینگ باید به همه انواع تبلیغات و نحوه اجرای صحیح آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. انواع این تبلیغات شامل موارد زیر است:

کمپین جستجو

کمپین‌های جستجوی گوگل به بازاریابان و برند‌ها اجازه می‌دهد تبلیغات متنی خود را در سراسر گوگل نمایش دهند. این تبلیغات به افرادی که در جستجوی موارد یا محصولات خاص هستند نشان داده می‌شوند. صاحبان برند و بازاریابان هنگام ایجاد یک کمپین جستجو تبلیغات متنی را براساس جستجوی کاربران گوگل ایجاد می‌نمایند؛ به‌عنوان مثال، برندی را در نظر بگیرید که محصولات مبتنی بر صدا را می‌فروشد. این برند قصد دارد کمپین جستجو را برای یک مورد خاص مانند هدفون اجرا کند؛ در این صورت کمپین جستجو برای هدف قراردادن کاربرانی که هدفون یا محصولات مرتبط با هدفون را جستجو می‌کنند ایجاد می‌شود و تبلیغ این برند در نتایج اولیه گوگل برای این کاربران نمایش داده می‌شود.

کلمات کلیدی بسیار مهم هستند

یکی از دلایل تأثیر تبلیغات گوگل در دیجیتال مارکتینگ استفاده از کلمات کلیدی باارزش است. ایجاد یک لیست کامل از کلمات کلیدی هنگام توسعه کمپین تبلیغاتی گوگل کار بسیار مهمی است. کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که محصول یا خدمات شما را به بهترین شکل توصیف می‌کنند و شما انتخاب می‌کنید که این کلمات کلیدی به تعیین زمان و مکان نمایش آگهی شما کمک کنند. شما باید کلمات کلیدی با کیفیت بالا و مرتبط را برای کمپین خود انتخاب کنید تا به شما کمک کند به مشتریان علاقه‌مند دسترسی پیدا کنید و سایت‌های تبلیغاتی مرتبط را بیایبد. شما می‌توانید یک سری کلمات کلیدی فرعی را به لیست خود اضافه کنید؛ این کار کمک می‌کند که تبلیغات شما با جستجو‌های مرتبط با آن‌ها منطبق باشد. به‌طور کلی یک لیست عالی از کلمات کلیدی می‌تواند به عملکرد بهتر کسب‌و‌کار شما و پرداخت هزینه اضافی کمک کند. کلمات کلیدی ضعیف منجر به صرف هزینه بیشتر و موقعیت تبلیغاتی پایین‌تر در گوگل می‌شود.

تهیه لیستی از کلمات کلیدی که به هدایت مشتریان بالقوه به سمت محصولات، خدمات و وب سایت شما کمک می‌کند بسیار مهم است؛ در کنار این کلمات کلیدی استفاده از کلمات کلیدی منفی به‌عنوان نوع دیگری از کلمات کلیدی باعث محدودترشدن این جستجو می‌گردد. کلمات کلیدی منفی این امکان را به شما می‌دهند که عبارات جستجو را از کمپین‌های خود حذف کنید و فقط روی کلمات کلیدی که برای مشتریان‌تان اهمیت دارد تمرکز کنید.

بهتر است هنگام انتخاب کلمات کلیدی منفی برای کمپین تبلیغاتی خود به‌دنبال عبارات یا کلماتی باشید که مشابه کلمات کلیدی شما هستند؛ اما به مشتریانی که در جستجوی محصول یا خدمات متفاوتی هستند پاسخ می‌دهد؛ به‌عنوان مثال اگر کسب‌و‌کار شما در زمینه فروش کاغذ است، کلمات کلیدی منفی شما می‌تواند دستمال کاغذی باشد. این عبارت مشابه محصول شما به نظر می‌رسد؛ اما شما نمی‌خواهید که کاغذ شما برای شخصی که به‌دنبال خرید دستمال کاغذی است در نتایج جستجو نشان داده شود. کلمات کلیدی منفی به شما این امکان را می‌دهند که تبلیغات خود را محدود کنید تا به مشتریان علاقه‌مند دسترسی پیدا کنید. باید مراقب باشید که در هنگام انتخاب کلمات کلیدی منفی دقت کنید تا تعداد مشتریانتان خیلی محدود نشود.

کمپین نمایش

شبکه نمایش دلیل دیگری از تأثیر تبلیغات گوگل در دیجیتال مارکتینگ است. این کمپین از شرکای وب‌سایت گسترده گوگل برای نمایش تبلیغات در وب‌سایت‌های مختلف در سراسر اینترنت استفاده می‌کند. آگهی کسب‌وکار شما می‌تواند در وب‌سایت‌های شخص ثالث، در بالای صفحه وب، در نوار کناری، یا حتی به‌عنوان پیش‌نمایش قبل از ویدیو‌های YouTube ظاهر شود؛ همچنین گوگل دارای قابلیت‌هایی برای نمایش تبلیغات در جیمیل، پلتفرم‌ایمیل و در اپلیکیشن‌های مختلف تلفن همراه است.

تبلیغات نمایشی مزایای زیادی برای کسب‌و‌کار‌ها دارد. اولاً گوگل با میلیون‌ها وب‌سایت شریک است و به بیش از ۹۰ درصد از کل کاربران اینترنت دسترسی دارد که این موضوع باعث می‌شود تبلیغات کسب‌وکار شما تا حد زیادی درمعرض دید کاربران اینترنت قرار گیرد. یکی دیگر از مزایای تبلیغات نمایشی این است که این نوع تبلیغات از نظر سبک و قالب‌بندی انعطاف‌پذیر هستند و این موضوع باعث ایجاد تنوع بیشتر شده و امکان تست A/B را فراهم می‌کند. تبلیغات نمایشی را می‌توان به صورت GIF، متن، ویدیو یا تصویر ثابت قالب‌بندی کرد.

تبلیغات نمایشی استایل و قالب‌بندی متفاوتی ارائه می‌دهد و در عین حال انواع مختلفی نیز دارد:

کمپین خرید

کمپین خرید به خرده‌فروشان اجازه می‌دهد تا محصولات و موجودی خود را به شیوه‌ای بسیار بصری‌تر تبلیغ کنند و همچنین ترافیک را افزایش دهند. در مثال هدفون اگر شخصی کلمه \"هدفون\" را جستجو کند، کمپین خرید شما در صفحه نتایج جستجوی او ظاهر می‌شود. کمپین‌های خرید نسبت به تبلیغات متنی یا جستجو جزئیات بیشتری را ارائه می‌دهند؛ مانند تصویر محصول، قیمت، عنوان و نام فروشگاه.

وی دیجیتال مارکتینگ

کمپین ویدیویی

در هنگام تماشای ویدیو‌های یوتیوب بار‌ها دیده‌ای که قبل از شروع پخش ویدیوی مورد نظر تبلیغاتی به شما نمایش داده می‌شود. این تبلیغات همان تبلیغات ویدیویی هستند که ازطریق گوگل ادز یا تبلیغات گوگل نمایش داده می‌شوند. این نوع از تبلیغات شبیه تبلیغات نمایشی به‌نظر می‌رسند؛ اما گوگل گزینه انتخاب تبلیغات ویدیویی را به‌طور خاص ارائه می‌دهد و این نوع تبلیغات را از دسته تبلیغات نمایش خارج کرده است. این آگهی‌ها می‌توانند به‌عنوان آگهی‌های قبل از پخش ویدیو ظاهر شوند که شما می‌توانید آن‌ها را رد کنید؛ تبلیغاتی که پس از ورود به جستجو در پلتفرم یوتیوب ظاهر می‌شوند.

کمپین اکشن ویدیویی

کمپین‌های اکشن ویدیویی در عین بهینه‌سازی برای کمترین CPA متناسب با جستجوی انجام‌شده نمایش داده می‌شوند. این نوع از کمپین‌ها ترکیب‌های تبلیغاتی متعددی را ایجاد می‌کنند که در مرتبط‌ترین قالب‌های تبلیغاتی به افراد مناسب نشان داده می‌شوند.

کمپین TrueView for Action

TrueView for actionتبلیغات پوشش‌های متنی سرفصل و صفحه پایانی در تبلیغات ویدیویی است که به بازاریابان کمک می‌کند ترافیک بیشتری را به مناطق خاصی مانند صفحات محصول یا وب‌سایت‌ها هدایت کنند.

کمپین TrueView for Reach

TrueView for Reachبه تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا با استفاده از تبلیغات درونی که قابل ردشدن هستند، به بینندگان در یوتیوب و در سراسر وب دسترسی پیدا کنند. این تبلیغات خاص به این دلیل طراحی یا بهینه‌سازی شده‌اند که با استفاده از مناقصه CPM هدف، دسترسی منحصربه‌فردتری را با هزینه کمتر ارائه دهند.

کمپین TrueView برای خرید

یک برند یا نام تجاری برای استفاده از TrueView برای کمپین‌های خرید باید Google Merchant را فعال کند؛ زیرا از داده‌های محصول Google Merchant یک مارک که می‌توانند در تبلیغات ویدیویی ظاهر شوند برای ایجاد تبلیغات استفاده می‌کند؛ مانند کارت‌های خرید.

کمپین‌های ویدیویی با تبلیغات بامپر

در مقایسه با سایر تبلیغات ویدیویی، تبلیغات بامپر ویدیو‌های کوتاهی هستند که پیام کوتاهی درباره برند شما دارند. در نوع این تبلیغات بینندگان اجازه رد کردن ویدیو را ندارند؛ بنابراین پیام‌رسانی در این تبلیغات گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

کمپین توالی تبلیغات ویدیویی

این تبلیغات با انتخاب اهداف «توجه به محصول و برند» و «شناخت و دستیابی برند» در Google Ads آگاهی عمیق‌تری از محصول یا خدمات شما ایجاد می‌کند.

کمپین ویدیویی خارج از جریان

تبلیغات Outstream فقط برای تلفن همراه که به‌طور خاص برای موبایل و تبلت طراحی شده‌اند، ابزاری عالی برای افزایش آگاهی هستند. این تبلیغات می‌توانند خارج از یوتیوب و در سایت‌های شریک دیگر ظاهر شوند.

کمپین اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن نیز مانند تبلیغات ویدیویی در کمپین نمایش یا Display Network گنجانده شده است؛ اما می‌توان از آن‌ها برای کمپین‌های هدفمند استفاده کرد. برای این موارد برنامه‌ها متن و دارایی‌های شما را تولید می‌کنند و آگهی را برای شما نمایش می‌دهند. این الگوریتم ترکیب‌های مختلفی از این‌ها را آزمایش می‌کند و از آن‌هایی استفاده می‌کند که بیشتر اوقات بهترین عملکرد را دارند. کمپین‌های برنامه واقعاً فرایند تبلیغات را برای شما ساده می‌کند و تبلیغ برنامه‌های شما را در بزرگ‌ترین ویژگی‌های گوگل از جمله جستجو، Google Play، YouTube، Discover در جستجوی گوگل و شبکه نمایش گوگل آسان می‌کند.

بهترین بخش در مورد گوگل ادز این است که شما این آزادی را دارید که آزمایش کنید و ازطریق آزمون و خطا بهترین گزینه را برای کسب و کارتان انتخاب کنید. بسته به نوع توجهی که کسب‌وکار می‌خواهد جلب کند، بودجه کسب‌وکار و محصولات/خدماتی که ارائه می‌دهد هر یک از این تغییرات تبلیغاتی فهرست‌شده می‌تواند به کسب‌وکار‌ها کمک کند تا به اهداف خود برسند.

تبلیغات گوگل چگونه کار می‌کند؟

حال که فهمیدیم تبلیغات گوگل چیست و انواع کمپین‌های موجود چیست، باید بتوانیم اطلاعاتی درباره این موضوع به دست‌آوریم که این تبلیغات چگونه کار می‌کنند و به عبارت دیگر تأثیر تبلیغات گوگل در دیجیتال مارکتینگ به چه صورت است. هنگامی که یک شرکت کمپین تبلیغاتی گوگل را آغاز می‌کند اولاً باید مشخص کند که در اصل به کدام یک از سه هدف زیر می‌خواهد برسد:

  • افزایش تماس‌های تجاری
  • هدایت بازدیدکنندگان بیشتر به فروشگاه شما
  • راهنمایی افراد به وب سایت یا صفحه فرود شما

ثانیاً شرکت باید تعیین کند که آیا نسخه تبلیغاتی در سطح جهانی ارائه می‌شود یا مخاطبان محلی هدف اصلی نمایش تبلیغات هستند. گام بعدی این است که با ارائه تصاویر یا سه جمله کوتاه به گوگل بگویید چه چیزی باعث منحصربه‌فردبودن این کسب‌و‌کار است. از این جملات گوگل برای ایجاد نسخه تبلیغاتی استفاده می‌کند. در نهایت شما بودجه خود را که گوگل از آن برای پیش‌بینی موفقیت کمپین استفاده می‌کند تنظیم کرده و سپس آن را به صورت زنده اجرا می‌کنید. با گذشت زمان، آزمایش کافی و با کلیک افراد بیشتری روی تبلیغات کمپین PPC، کسب‌و‌کار شما به رسیدن به بودجه از پیش تعیین‌شده خود نزدیک‌تر می‌شود. با این کار شما نه‌تنها به بودجه هدف خود می‌رسید، بلکه هرچه تعداد کلیک‌های بیشتری برای کمپین PPC شما دریافت شود رتبه نتیجه جستجوی شما نیز افزایش می‌یابد و شما را به آن نقطه جستجوی برتر در گوگل نزدیک می‌کند.

چقدر برای سرمایه‌گذاری نیاز دارم؟

میانگین هزینه هر کلیک در ایالات متحده بین ۱ تا ۲ دلار است. بااین‌حال هزینه تبلیغات گوگل که مختص شما باشد به عوامل متعددی بستگی دارد؛ از جمله کیفیت وب‌سایت کسب‌و‌کار شما و مبلغ پیشنهادی شما. اینجا است که سیستم Ad Auction وارد عمل می‌شود. به بیان ساده سیستم مزایده تبلیغات و رتبه آگهی گوگل به کسب‌و‌کار‌هایی که بیشترین بودجه تبلیغات را دارند وابسته نیستند. چیزی که تبلیغات را در یک صفحه وب بالاتر می‌آورد یا باعث می‌شود گوگل از آن‌ها حمایت کند این است که کدام وب‌سایت بیشتر به کاربران کمک می‌کند. با یک وب سایت خوب و تبلیغات با کیفیت، کسب‌و‌کار شما ممکن است نتایج بهتری نسبت به کسانی که بودجه و CPC بالاتری دارند به دست آورد.

چرا کسب‌و‌کار من باید از گوگل ادز استفاده کند؟

با قابلیت‌های موبایل و دسک‌تاپ گوگل ادز راهی مؤثر برای هدایت ترافیک مناسب به سمت کسب‌وکار شما با بهینه‌سازی محصولات و خدمات خود در گوگل است؛ در حال حاضر مشتریان‌ایده‌آل جستجو‌های مشابهی انجام می‌دهند. یک کسب‌و‌کار با استفاده از یک کمپین مناسب می‌تواند شاهد افزایش ترافیک وب سایت، افزایش حجم تماس و افزایش بازدید از فروشگاه باشد.

همچنین با گذشت زمان کسب‌وکار‌ها می‌توانند از داده‌هایی که گوگل ادز ارائه می‌دهد برای تجزیه و تحلیل و بهبود کمپین‌ها استفاده نمایند تا به افراد بیشتری دسترسی داشته باشند و به تمام اهداف خود دست یابند. صرف‌نظر از اندازه کسب‌و‌کار یا منابع موجود تبلیغات را می‌توان متناسب با هر بودجه‌ای تنظیم کرده و پرداخت هزینه را در هر زمان دلخواهی متوقف نمود.

به دلیل آگاهی از تأثیر تبلیغات گوگل در دیجیتال مارکتینگ صد‌ها شرکت وجود دارند که از تبلیغات گوگل برای تبلیغ کسب‌و‌کار خود استفاده می‌نمایند و این امر ضروری است که کسب‌و‌کار‌ها کمپین‌هایی را برای پیشی‌گرفتن از رقبای خود ایجاد نمایند. در این قسمت مزایای دیگر استفاده از تبلیغات گوگل در استراتژی بازاریابی دیجیتال کسب‌و‌کار شما آورده شده است:

افزایش سرنخ‌ها و مشتریان

تبلیغات گوگل یکی از بهترین ابزار‌ها برای تولید سرنخ است. اگر کمپین‌های شما به درستی تنظیم شده باشند، تبلیغات گوگل این پتانسیل را دارد که سرنخ‌های بسیار هدفمند و واجد شرایط را به وب‌سایت، فرم انتخاب یا سایر دارایی‌های آنلاین شما ارسال کند. همچنین تبلیغات گوگل به یک کسب‌و‌کار اجازه می‌دهد تا بر افرادی تمرکز داشته باشد که جستجو‌های خاص را در گوگل انجام می‌دهند؛ این بدان معنی است که جستجو‌های کسب‌و‌کار شما می‌تواند به‌طور مداوم اصلاح شود تا فقط افرادی که می‌خواهند محصولات یا خدمات شما را بخرند ازطریق این پلتفرم به وب سایت شما ارسال شوند.

پتانسیل بازگشت سرمایه بالا

برخلاف سایر استراتژی‌های بازاریابی، تبلیغات گوگل باعث می‌شود که تبلیغ‌کنندگان فقط برای تبلیغاتی که افراد روی آن کلیک می‌کنند، هزینه نمایند. هنگامی که کمپین‌های تبلیغاتی گوگل خود را بهینه کردید می‌توانید بازگشت سرمایه (ROI) بالایی داشته باشید که ممکن است این موضوع را در حین استفاده از استراتژی‌های دیگر ندیده باشید. با این وجود این امر زمان‌بر است و شما باید صبور باشید. برای دریافت تصویر واضح‌تر از آنچه که بهترین نتایج را به کسب‌و‌کار شما می‌دهد باید به‌طور مداوم کمپین‌های خود را آزمایش و ردیابی کنید، که تبلیغات گوگل به بهترین نحو این کا را انجام می‌دهد و برای این کار عالی است؛ زیرا تمام داده‌های لازم برای محاسبه ROI و همچنین تبلیغات کلیک‌شده، کلمات کلیدی واردشده و هزینه کلیک‌ها را فراهم می‌کند.

درباره بازار خود اطلاعات بیشتری کسب کنید

درک مخاطبان راهی است برای آسان‌ترشدن برخورد با مشتریان و یافتن خواسته‌های آنان. انجام این کار معمولاً دشوار است و به تحقیقات زیادی نیاز دارد؛ اما تبلیغات گوگل یا Google Ads اطلاعاتی در مورد عادات و الزامات مشتری ارائه می‌دهد که صاحبان کسب‌و‌کار رویای آن‌ها را دارند. این اطلاعات شامل داده‌های مربوط به کلمات کلیدی است که مشتریان برای یافتن وب‌سایت شما، موقعیت مکانی، دستگاه‌هایی که استفاده می‌کنند و زمان‌ها و روز‌هایی از هفته که در حال جستجو هستند استفاده می‌نمایند. شما می‌توانید از این اطلاعات برای تغییر محصولات و خدمات خود یا اصلاح تلاش‌های بازاریابی استفاده کنید تا بودجه شما برای تبلیغات برای افرادی که به کسب‌و‌کار شما علاقه‌مند نیستند هدر نرود.

تبلیغات گوگل با دسترسی و قدرتی که در بین سایر موتور‌های جستجو دارد یکی از قدرتمندترین ابزار‌های تبلیغاتی است که یک تجارت می‌تواند از آن استفاده کند. از کمپین‌های جستجو گرفته تا تبلیغات خرید، راه‌های زیادی برای ایجاد بهترین کمپین برای کسب‌و‌کار و مخاطبان آن وجود دارد. با استفاده از تمام ویژگی‌هایی که گوگل ادز ارائه می‌دهد شکی وجود ندارد که شما می‌توانید یک کمپین بازاریابی موفق برای کسب‌و‌کار خود ایجاد کنید.

اگر می‌خواهید درباره این‌که تبلیغات گوگل چگونه می‌تواند به کسب‌و‌کار شما کمک کند بیشتر بدانید، با تیم وی دیجیتال مارکتینگ تماس بگیرید. ما به شما کمک می‌کنیم تا از مزایای تبلیغات گوگل در کسب‌و‌کار خود بهره‌مند شده و ازطریق تبلیغات گوگل بتوانید به مشتریان هدف خود دسترسی بیشتری داشته باشید.

وی دیجیتال مارکتینگ

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی تأثیر تبلیغات گوگل در دیجیتال مارکتینگ پرداختیم و با اشاره به ویژگی‌های تبلیغات گوگل یا گوگل ادز علت این تأثیر را بررسی کردیم. یکی از انواع بهترین راه تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ استفاده از تبلیغات گوگل است که دارای انواع کمپین است که هر کدام از این کمپین‌ها باید با توجه به شرایط و هدف هر کسب و کاری به صورت مجزا انتخاب شود. در تبلیغات گوگل از کمپین جستجو، استفاده از کلمات کلیدی و کمپین نمایش برای ارائه تبلیغات استفاده می‌گردد. در کمپین جستجو تبلیغات متنی برای کسانی نمایش داده می‌شود که به‌دنبال محصولات شما در گوگل هستند. کمپین استفاده از کلمات کلیدی سایت شما را به کاربرانی نمایش می‌دهد که در جستجوی کلمات کلیدی مورد استفاده شما در گوگل هستند. کمپین نمایش با نمایش تبلیغات در ویدیو‌های یوتیوب، اپلیکیشن‌ها و... به معرفی سایت و کسب‌و‌کار شما می‌پردازد. استفاده از تبلیغات گوگل توسط تیم وی دیجیتال مارکتینگ در برند شما قطعاً به رشد کسب‌و‌کار شما کمک بزرگی خواهد نمود.

سؤالات متدوال

تأثیر تبلیغات گوگل در دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز با داشتن انواع مختلفی از کمپین‌ها مشتریان هدف شما را به خوبی شناسایی کرده و اطلاعات بسیار زیادی را از مشتریانی که به‌دنبال محصولات یا خدمات شما هستند به شما ارائه می‌دهد.

انواع تبلیغات گوگل چیست؟

کمپین جستجو، کلمات کلیدی و کمپین نمایش انواع تبلیغات گوگل هستند. کمپین نمایش دارای انواع مختلفی است و به طرق مختلف تبلیغات شما را در پلتفرم‌های گوناگون گوگل نمایش می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات