اپلیکیشن کارپایه در خدمت اشتغال و استخدام برای کاربران اندروید و ios

شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروزه اهمیت اپلیکیشن ای او اس و اندروید در تمام سطوح به‌خوبی مشخص است، از همین رو کارپایه علاوه‌بر سایت خود اقدام به توسعه‌ی این ابزار کاربردی برای تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان کرده است.
تبلیغات

اپلیکیشن کارپایه | KarPaye را می‌توان به‌راحتی از وبسایت karpaye دانلود و روی پلتفرم‌های همراه خود نصب کرد.

محمدامین صمدی، بنیان‌گذار کارپایه با اعتقاد به این موضوع که توسعه‌ی اپلیکیشین ای‌او‌اس و اندروید از جمله‌ی ملزومات کسب‌و‌کار کارپایه‌ است، وجود این اپلیکیشن را ضامن سرویس‌دهی در تمام ساعات روز به تمام کاربران خوانده است. بنابراین اگر به‌دنبال شغل یا فرصت‌های اشتغال هستید یا به‌دنبال دریافت خدمات استخدامی و مشاغل هستید، اگر کارفرما یا کارجو هستید و مدت زیادی بیکار مانده‌اید، می‌توانید پس از نصب این اپلیکیشن بخشی از مشکلات خود را حل‌و‌فصل کنید.

شبکه‌ی هوشمند و گسترده‌ی کارپایه | KarPaye درحدود ۱۰۰ هزار کاربر داشته و به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین سامانه اشتغال رایگان کشور شناخته می‌شود. این سامانه به‌گونه‌ای ساخته شده که در کمتر از یک دقیقه می‌توان به‌صورت آنلاین در آن ثبت‌نام کرد و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از آن استفاده کرد. استفاده‌ی آسان و کاربرپسند سامانه و اپلیکیشن کارپایه | KarPaye یکی از مزیت های عمده‌ی آن است. چرا که محمد امین صمدی و تیم کارپایه معتقدند این سامانه در سراسر کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و افراد با سطوح سواد متفاوت مشتری آن هستند.

کارپایه | KarPaye امروزه به‌عنوان موتور جستجوی رایگان کار بدون نیاز به آگهی استخدامی است و می‌تواند یکی از قوی ترین عنصرهای اشتغال و استخدام در کشور باشد. کارپایه | KarPaye را پیش از این در اخبار سراسری صدا و سیما و تبلیغات سطح شهر مثل مترو بسیار دیده‌ایم و تلاش کرده تا با حجم بالای مخاطبان و پوشش‌دهی از تعداد زیادی از مشاغل، خدمات بهتری به کاربران خود ارائه کند.

 karpaye.com : وبسایت

karpaye_official : صفحه اینستاگرام

Karpaye: تلگرام

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات