نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 5 از کیفیت عالی آن حکایت دارد

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
یکی از قابل تحسین‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 5، دوربین 16 مگاپیکسلی آن است که ارتقاء چشمگیری نسبت به 13 مگاپیکسلی‌های استفاده شده در پرچمداران 2013 این شرکت داشته است. Galaxy S4 و Galaxy Note 3 جزئیات و کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را با دوربین 13 مگاپیکسلی خود ارائه می‌کردند که بر همین اساس طبیعی است که انتظار بهبودهای فراتری را از دوربین 16 مگاپیکسلی گلکسی اس 5 داشته باشیم. کارکنان Mobile-review اقدام به ارائه چند تصویر نمونه از دوربین  گلکسی اس 5 که به دستشان رسیده کرده‌اند که به تعبیر آن‌ها بهترین دستاورد سامسونگ در دوربین گوشی‌های هوشمند تا کنون بوده است.
تبلیغات

 تصاویر ارائه شده، حالت‌های مختلف تصویر برداری در گلکسی اس 5 را به خوبی نمایش می‌دهند که شامل فوکوس انتخابی (امکان فوکوس بر روی بخش خاصی از تصویر چه در حین و چه پس از ثبت تصویر)، ثبت متحرک (ثبت چندین تصویر پشت سر هم و ترکیب آن‌ها با یکدیگر و نگاه داشتن سوژه اصلی در مرکز اصلی تصویر) ثبت درام (ثبت چندین تصویر پشت سر هم از یک سوژه در حال حرکت و ادغام آن‌ها با یکدیگر به منظور نمایش موقعیت‌های مختلف همان سوژه در یک قاب تصویر ثابت) و +HDR که یک نسخه بهبودیافته از HDR معمولی بوده و به خوبی در Galaxy S5 جای گرفته است. همانطور که از یک دوربین 16 مگاپیکسلی انتظار می‌رود، جزئیات ثبت شده نسبتا در سطح بالایی قرار داشته و نویز دیجیتال تقریبا به چشم نمی‌خورد.

البته با توجه به این مساله که تصاویر نمونه، توسط خود تولیدکننده ارائه شده‌اند نمی‌توان آن‌ها را بعنوان عملکرد نهایی دوربین در شرایط واقعی در نظر گرفت. با این وجود باز هم با تصاویر فوق‌العاده‌ای روبرو هستیم که با توجه به بهبود فراوان نسبت به سنسور 13 مگاپیکسلی گلکسی اس 4 و نوت 3 می‌توان انتظار بالایی از دوربین گلکسی اس 5 داشت. امید می‌رود در خصوص تصویربرداری در محیط با نور پایین نیز شاهد کیفیت مناسبی باشیم اما با در نظر گرفتن عدم وجود ثبیت‌گر تصویر اپتیکال سخت‌افزاری در دوربین این دستگاه ممکن است در حالت مقایسه و رقابت بهترین نباشد. در زیر چند نمونه از تصاویر ارائه شده را مشاهده می‌کنید که در صورت تمایل برای مشاهده گالری کامل می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید.

samsung-galaxy-s5-camera-sample-focus
samsung-galaxy-s5-camera-sample-focus-2
samsung-galaxy-s5-foto-1
samsung-galaxy-s5-camera-sample-2-hdr
samsung-galaxy-s5-foto-2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات