سامسونگ به همراه گلکسی اس ۵، نزدیک به ۵۰۰ دلار نرم‌افزار مجانی هدیه می‌دهد

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
از زمان معرفی گلکسی اس ۵ سامسونگ، این محصول از جنبه‌های مختلف مورد نقد یا بعضا تعریف و تمجید کارشناسان و کاربران قرار گرفته است. برخی طراحی تکراری و بدنه پلاستیکی این تلفن را غیرقابل قبول می‌دانند و برخی به امکانات جدید آن می‌بالند. به هر حال سامسونگ امروز اعلام نموده که اشتراک نرم‌افزارهای ارزشمندی را به رایگان در اختیار کاربران این تلفن قرار خواهد داد.
تبلیغات

مشتریان گلکسی اس ۵ علاوه بر اشتراک سه ماهه سرویس Evernote و Linkedin، مشترک ۶ ماهه وال‌استریت‌ژورنال و بلومبرگ خواهند شد.

سامسونگ همچنین سرویس یک ساله نرم‌افزار Run Keeper و سرویس Map My Fitness و Skimple را در اختیار کاربران این تلفن قرار می‌دهد.

غول کره‌ای بر خلاف دو نسل قبلی گلکسی اس، اشتراک دراپ‌باکس را در اختیار کاربران گلکسی اس ۵ قرار نمی‌دهد و در عوض ۵۰ گیگابایت فضای ابری از سرویس Box به آن‌ها ارایه می‌شود. مدت این اشتراک نیز ۶ ماه خواهد بود.

سامسونگ همچنین اشتراک یک ساله نرم‌افزار سلامت شخصی Lark را برای کاربران گلکسی اس۵ تا اطلاعات مربوط به سلامت از جمله ضربان قلب و غیره را ثبت کند. این سرویس سالیانه ۳۶ دلار هزینه به همراه دارد،‌ اما پس از اتمام دوره یک ساله مجانی این سرویس که سامسونگ به همراه کهکشانی پنجم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد چه کسی حاضر به پرداخت ۳۶ دلار تمدید این سرویس خواهد بود؟

مجموع سرویس‌های اشتراکی که سامسونگ به همراه گلکسی اس ۵ ارایه می‌کند حدود ۵۰۰ دلار ارزش خواهند داشت. با وجود اینکه ممکن است بسیاری از این سرویس‌ها برای اکثر کاربران اهمیتی نداشته باشند، اما به هر حال می‌توانند طرح تشویقی مناسبی برای برخی باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات