تصاویری از رابط کاربری گلکسی اس 5: سهولت بیشتر در استفاده با یک دست و نرم‌افزار جدید موزیک‌پلیر

پنج‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش در زومیت خواندید که سامسونگ چند پتنت جدید را در اداره ثبت اختراعات کشور کره‌جنوبی به ثبت رسانیده که براساس آن‌ها، کار کردن با یک دست در تلفن‌های‌هوشمند، ساده‌تر می‌شود. حال تصاویری که گفته‌ می‌شود مربوط به رابط کاربری گلکسی اس ۵ این شرکت است، به بیرون درز کرده که ظاهراً بکار‌گیری آن پتنت‌ها در این تلفن را ثابت می‌کنند.
تبلیغات

شواهد نشان می‌دهند که سامسونگ در گلکسی اس ۵ از رابط‌کاربری جدید خود رونمایی خواهد کرد. شاید این رابط‌کاربری چیزی شبیه به Magazine UX باشد که در تبلت‌های سری Pro این شرکت رونمایی شد و شاید هم یک رابط‌کاربری جدید برای تلفن‌ها طراحی شده باشد.

به هر حال براساس تصاویری که به بیرون درز کرده، سامسونگ در طراحی رابط‌کاربری خود، بخشی را در نظر گرفته که کاربر از طریق آن و زمانی که در حال استفاده از تلفن با یک دست است، امور مورد نظر خود را ساده‌تر انجام دهد. در رابط کاربری جدید سامسونگ، کاربران قادر خواهند بود با یک دست کلیه امور مورد نظر خود را تحت کنترل بگیرند و به عنوان مثال اپلیکیشن‌ها را به سادگی اجرا کنند یا به اعلانیه‌ها دسترسی داشته و تماس تلفنی برقرار کنند. همه این‌ها نیز از طریق گوشه پایین صفحه‌نمایش در اختیار کاربر قرار خواهند گرفت.

samsung-galaxy-s5-mp3-friends-music

همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد به همراه گلکسی اس ۵، از نسخه جدید نرم‌افزار پخش‌کننده موسیقی خود رونمایی کند. این نرم‌افزار عمیقاً با شبکه‌های اجتماعی یکپارچه شده و قابلیت جدیدی به نام Friend Music را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که هنوز دقیقاً نمی‌دانیم این قابلیت چه کار خواهد کرد. اما به هر حال آنچه مشخص است، آن است که سامسونگ در تلاش است تا کاربران بتوانند به دوستان و اطرافیان خود اطلاع دهند که در حال گوش دادن به چه موسیقی هستند.

براساس اخبار غیررسمی، سامسونگ یک روز قبل از شروع کنگره جهانی موبایل بارسلونا، گلکسی اس ۵ را رونمایی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات