شایعات حکایت از عرضه‌ی تلفن‌هوشمند اندرویدی HP در آینده‌ی نزدیک دارند

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
اخیرا کمپانی اچ‌پی فعالیت خود را در حوزه‌ی تولید محصولات گوگلی افزایش داده است که می‌توان از جمله‌ی آن به تولید کروم‌بوک 11 این کمپانی با سیستم‌عامل کروم و همچنین چهار تلبت اندروید اشاره کرد. اما یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که اچ‌پی اخیرا در آن فعالیتی را از خود نشان‌ نداده است، تولید تلفن‌های‌هوشمند است. لیکن شایعات حکایت از ظهور یک تلفن‌هوشمند اندرویدی توسط اچ پی دارند.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده در 9to5Google، اچ‌پی در حال آماده‌سازی یک تلفن‌هوشمنند ارزان‌قیمت اندرویدی است که شاید در هفته‌ی پیش‌روی شاهد معرفی آن باشیم. این گزارش حکایت از شباهت آن به گلکسی‌نوت ۳ دارد و انتظار می‌رود با قیمتی در حدود 200 دلار برای فتح بازار کشورهای در حال توسعه به بازار عرضه شود.

اچ‌پی در بازار تلفن‌های‌هوشمند قدرت چندان زیادی ندارد. این کمپانی در سال 2010 سیستم‌عامل webOS را از Palm خریداری کرده و چندین تلفن‌هوشمند را که شامل HP Veer و HP TouchPad بوده و از این سیستم‌عامل استفاده می‌کردند به بازار عرضه کرد. اچ‌پی فعالیت در زمینه‌ی تولید تلفن‌های‌هوشمند با سیستم‌عامل webOS را در سال 2011 قطع کرده و این اکوسیستم را اخیرا به ال‌جی واگذار کرد که ال‌جی از آن در توسعه‌ی تلویزیون‌های هوشمند خود بهره برده است.

این روزها شایعات فراوانی در این مورد مطرح شده است که گواهی بر ارائه‌ی تلفن‌هوشمند اندرویدی اچ‌پی است. با توجه به فروش بالا و پرطرفدار بودن تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمند در بازار، ورود به این بازار توسط اچ‌پی کمی دیر به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات