هدف سامسونگ فروش 100 میلیون دستگاه گلکسی اس 4 و 40 میلیون تبلت در سال 2013 بود؛ آیا سامسونگ به هدف خود دست یافت؟

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ اهداف بلندپروازانه‌ای را برای سال 2013 در نظر گرفته بود. غول کره‌ای در نظر داشت تا در سال جاری 100 میلیون دستگاه گلکسی اس 4 را به‌همراه 40 میلیون تبلت به بازار عرضه کند.
تبلیغات

هرچند اطلاعی از آخرین آمار رسمی فروش برای پرچمدار سامسونگ منتشر نشده است، اما یکی از منابع داخلی در سامسونگ خبر از موفق بودن سامسونگ در فروش 40 میلیون تبلت در سال جاری دارد.

سامسونگ با ارائه‌ی نسخه‌ی جدید گلکسی نوت 10.1 در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری، تا حدودی جریان بازار را به سوی خود سوق داد. سامسونگ در سه‌ماهه‌ی منتهی به سال 2014 در حدود 12 میلیون دستگاه تبلت را روانه‌ی بازار کرد. این کمپانی در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری در حدود 9.1 میلیون دستگاه تبلت به فروش رسانده بود که شاهد کاهشی 700 هزار دستگاهی در سه‌ماهه‌ی دوم بود. کمپانی کره‌ای در سه‌ماهه‌ی دوم موفق به فروش 8.4 میلیون تبلت به بازار شد. در سه‌ماهه‌‌ی سوم فروش تبلت‌های سامسونگ افزایش خوبی را شاهد بود که فروش 10.5 میلیون دستگاهی را برای آن رقم زده است. این بدین معناست که سامسونگ در مجموع 40 میلیون دستگاه تبلت در سال 2013 به فروش رسانده و به هدف اولیه خود دست است.

اما اخبار و آمارهای غیررسمی نشان می‌دهند که گلکسی اس 4 سامسونگ نتوانسته به فروش 100 میلیون دستگاه که سامسونگ برای آن مد نظر داشته دست یابد، اما این کمپانی در نظر دارد تا در سال آتی میلادی به رقم تعیین شده دست یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات