ارائه‌ی یک طرح مفهومی از گلکسی اس 5 که بسیار شبیه به HTC One‌ است

یک‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی اس 5 سامسونگ پرچمدار بعدی کمپانی کره‌ای است که علاقمندان آن در انتظار عرضه‌ی آن به بازار هستند. از این‌رو، شایعات و اخبار فراوانی در حوزه‌ی آن مننتشر شده و به‌گوش می‌رسد. حسن‌کایماک طراحی است که بیشتر نمونه‌هایی را برای تلفن‌های هوشمند HTC طراحی می‌کند. وی نمونه‌ای را برای گلکسی اس 5 طراحی کرده است.
تبلیغات

این ویژگی در طرحی که وی برای گلکسی S5 سامسونگ تهیه کرده است، کاملا مشهود است. همانطور که در تصاویر نیز مشخص است این نمونه همچون HTC One دارای صفحه‌ی نمایشی است که تا لبه‌های تلفن‌هوشمند گسترده شده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به دو بلندگو اشاره کرد که همچون اچ‌تی‌سی وان در بالا و پایین صفحه‌ی نمایش قرار گرفته است. بدنه‌ی فلزی، گوشه‌های گرد و پورت میکرو اس‌دی پوشش دار از دیگر خصوصیات این طرح مفهومی است.

احتمالا گلکسی اس 5 به‌همراه رابط کاربری تاچ‌ویز 5 و اندروید 4.4 به بازار عرضه خواهد شد. صفحه‌ی مربوط به اعلانیه‌ها نیز از طریق کشیدن آن از سمت بالا به پایین قابل دسترس خواهد بود که استفاده از دستورات صوتی را نیز ممکن خواهد کرد.

مطمئنا گلکسی اس5 سامسونگ شبیه به این نمونه‌ی طراحی شده نخواهد بود، اما مطمئنا شاهد حضور پرچمداران اندرویدی بیشتری با بدنه‌ی فلزی در سال آتی خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات