کنترلر بازی Kazuyo، محصول جدید سبد لوازم جانبی آیفون

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل با ارائه API مخصوص لوازم جانبی برای آیفون، شرکت‌های گوناگون را برای تولید محصولات جانبی بیشتر، اغوا نموده است. در همین راستا اخبار تازه‌ای از کنترلرهای مخصوص بازی آیفون که توسط کمپانی ریزر ساخته شده‌، بدست آمده است.
تبلیغات

 بعد از کنترلرهای PowerShell و Ace Power که اخبار و تصاویر آن‌ها به بیرون درز کرده بود، این بار نوبت به Razer رسیده است تا بخت خود را در این زمینه آزمایش کند و قدم به بازار کنترلرهای مخصوص اپل بگذارد. Kazuyo را می‌توان اولین تلاش Razer‌ برای ورود به قلمرو محصولات جانبی اپل دانست.  در واقع Razer را بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای با لوازم جانبی که در راستای تجربه‌ای بهتر از بازی‌های ویدیویی تولید و عرضه می‌کند، می‌شناسند. محصولاتی شاخص و حرفه‌ای همچون ماوس و کیبوردهای مخصوص بازی یا  لپ‌تاپ‌های سری Blade که غول‌های پردازشی مخصوص بازی محسوب می‌شوند.

حالا اطلاعات جدیدی توسط evleaks در توییتر منتشر شده که به برنامه‌های این شرکت برای عرضه کنترلر بازی مخصوص آیفون اشاره دارند. کنترلری که می‌خواهد تلفن هوشمند شما را به یک جعبه بازی تمام عیار تبدیل کند. 

این کنترلر  همانند باقی محصولات مشابه معرفی شده، از چهار دکمه اصلی، دکمه‌های جهت‌نما و دو دکمه در بالای کنترلر بهره می‌برد تا بدین ترتیب لذت تجربه بازی کردن با آیفون به نهایت خود برسد. همچنین عکس‌های به بیرون درز کرده از این محصول، نشان می‌دهند که بخش کنترلی دستگاه، می‌تواند تا زاویه‌ای حدود 45 درجه از آیفون فاصله بگیرد و بدین ترتیب بازی کردن و استفاده از آن را در شرایط متفاوت هموار سازد.

رفته رفته با ارائه لوازم جانبی مختلف مخصوص بازی برای آیفون، بر قدرت این تلفن به عنوان یک رقیب جدی برای کنسول‌های بازی دستی افزوده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات