تلفن Galaxy Grand 2 معرفی شد: صفحه نمایش 5.25 اینچ HD، باتری 2600 میلی آمپر ساعت و پردازنده 4 هسته‌ای

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ علاوه بر مخاطبان حرفه‌ای خود، بازار‌های در حال توسعه را نیز هدف قرار داده و کاربران خود در این بازار‌ها را از یاد نبرده است، در همین راستا غول کره‌ای از نسل جدید تلفن میان رده Galaxy Grand پرده برداشته که بهبود‌هایی را نسبت به نسل پیش داشته است. در ادامه علاوه بر معرفی ویژگی‌های گلکسی گرند 2، آن را با گلکسی S4 و نسل اول گرند مقایسه می‌کنیم. با ما همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ از تلفن‌همراه دو سیم‌کارته خود پرده برداشت. تلفن‌همراه جدید دو سیم‌کارته‌ی سامسونگ از صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن بالاتری بهره می‌برد. همچنین پردازنده‌ی چهار هسته‌ای آن با فرکانس 1.2 گیگاهرتز کار می‌کند و از یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. حافظه‌ی رم مورد استفاده در این تلفن نیز 1.5 گیگابایت ظرفیت دارد.

اندازه‌ صفحه‌ نمایش در نسخه‌ی جدید 5.25 اینچ است که نسبت به نسخه‌ی اول، 0.25 اینچ بزرگتر شده، اما رزولوشن آن همچنان 1280 در 700 پیکسل است. نسل جدید این تلفن‌ باریکتر و در عین حال بلندتر از نسخه‌ی قبلی است که بصورت تئوری استفاده از تلفن را با یک دست راحت‌تر می‌کند. نسل دوم گرند نیز همچون پرچمدار سامسونگ، گلکسی نوت 3، از یک قاب چرم مانند بهره‌ می‌برد.

علاوه بر موارد فوق، نسل جدید گرند از یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED در پشت بهره می‌گیرد. در صورت ناکافی بودن حافظه‌ی 8 گیگابایتی داخلی این تلفن، می‌توان از حافظه‌ی جانبی microSD نیز استفاده کرد.

گلکسی گرند 2 یک تلفن‌همراه دو سیم‌کارته است که برای بازار‌های در حال توسعه تولید شده است. تلفن‌همراه دو سیم‌کارته‌ی سامسونگ به‌همراه اندروید 4.3 به بازار عرضه خواهد شد.

هنوز اطلاعی از زمان عرضه‌ی گرند 2 در دست نیست و سامسونگ جزئیاتی را در این مورد ارائه نکرده است. لازم‌به‌ذکر است که این تلفن در رنگ‌های صورتی، سفید و سیاه به بازار عرضه خواهد شد.

galaxy gride compare
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات