ZTE از دو تلفن هوشمند جدید خود با نام‌های Z5S و Z5S Mini رونمایی نمود

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
ZTE قصد دارد با معرفی دو طلایه‌دار جدید از خانواده تلفن‌های هوشمند خود، به سوی جایگاهی بهتر در بزرگترین بازار جهان، چین، حرکت کند. دو پرچمداری که قرار است چینی‌ها را برای نیل به این هدف یاری دهند، Nubia 5S و Nubia 5S Mini نام‌ دارند. با ما همراه باشید تا با مشخصات فنی این دو بیشتر آشنا شویم.
تبلیغات

Nubia 5S جدیدترین طلایه‌دار شرکت چینی ZTE، از صفحه نمایشی با رزولوشن 1080 بهره می‌برد و با تراشه Snapdragon 800 که در قلب آن پردازشگر 2.3 گیگاهرتزی از نوع Krait 400 و 2 گیگابایت RAM وجود دارد، به عنوان یکی از قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند بازار محسوب می‌شود.

در این تلفن‌، همچنین قابلیت استفاده از LTE نیز وجود دارد. در قسمت پشتی این مدل، یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه لرزش گیر اپتیکال قرار دارد که توانایی ضبط ویدیوها با رزولوشن 4k را میسر می‌کند و می‌تواند ویدیوهای شما را به صورت صحنه‌ آهسته تا 120 فریم در ثانیه کاهش دهد. با قرار گرفتن دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش روبرویی نیز ماژول دوربین این تلفن هوشمند به تکامل می‌رسد. همچنین باطری 2300 میلی‌امپر ساعتی این تلفن‌هوشمند پر قدرت چینی وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده دارد. 

مدل کوچک یا مینی Z5s نیز با طراحی مشابه از برادر بزرگتر خود، قیمتی متعادل‌تر و اقتصادی‌تر دارد. وزن این مدل 120 گرم و ضخامت آن نیز تنها 7.6 میلی‌متر می‌باشد. در این مدل که در بین‌ تلفن‌های میان رده قرار می‌گیرد، ZTE بار دیگر از پردازشگر کوالکوم با فرکانس 1.7 گیگاهرتز  و 2 گیگابایت RAM برای پردازش سیستم عامل اندروید 4.3 استفاده نموده است. دوربین عقبی همچنان سنسور 13 مگاپیکسلی دارد، منتها با این تفاوت که دیگر خبری از لرزش گیر اپتیکال نیست. این مدل در دو حافظه با ظرفیت‌های 16 یا 32 گیگابایت به بازار ارائه خواهند شد و در عوض خبری از درگاه میکرو SD برای افزایش گنجایش حافظه‌ها وجود ندارد. در آخر نیز لازم به ذکر است که مدل کوچکتر Z5s نیز قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE‌ را داراست.

قیمت مدل 3G در ZTE Nubia Z5S با حافظه 16 گیگابایت 328 دلار و برای مدل 32 گیگابایت 567 دلار در خاک چین می‌باشد. مدل 3G در Z5S mini نیز با حافظه 16 گیگابایت 246 دلار و برای مدل 32 گیگابایت با LTE، 348 دلار قیمت گذاری شده است.در حال حاضر هیچ صحبتی از ورود این محصول به کشوری غیر از چین به میان نیامده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات