استفاده از AirCommand و سایر ویژگی‌های نرم‌افزاری گلکسی نوت 3 برای نوت 2 ممکن شد

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
اگر شما نیز یکی از دارندگان گلکسی نوت 2 هستید و می‌خواهید برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری نوت 3 را امتحان کنید، دیگر نیازی به خرید گوشی جدید ندارید. خبر خوش برای شما، ارائه‌ی این امکانات در نسخه‌ی 4.3 اندروید برای نوت 2 است.
تبلیغات

اگر نمی‌توانید تا زمان ارائه‌ی این نسخه‌ برای گلکسی نوت 2 صبر کنید، می‌توانید این ویژگی‌ها را با استفاده از رام‌های ثانویه ارائه شده امتحان کنید.

AirCommandinNote2

برخی از توسعه‌دهندگان گروه XDA، تعدادی از ویژگی‌های گلکسی نوت 3 همچون AirCommand، S Note، Sketchbook، S Planner، Gallery را از دل گلکسی نوت 3 بیرون کشیده و در قالب یک رام سفارشی برای گلکسی نوت 2 ارائه کرده‌اند. بسیاری از این ویژگی‌ها به‌خوبی کار می‌کنند اما هنوز در برخی موارد مشکلاتی وجود دارد. برای مثال، قابلیت استفاده از گوشی با یک دست هنوز در اپلیکیشن‌های معدودی کار می‌کند و Air View نیز دو بار در منوی تنظیمات مشاهده می‌شود. این مشکلات باید در به‌روزرسانی‌های بعدی اصلاح شوند.

همانطور که می‌دانید، استفاده از رام‌های سفارشی کمی با مشکل همراه است، بنابراین، کلیه موارد احتیاطی را در نظر بگیرید. برای استفاده از این قابلیت‌ها در گلکسی نوت 2 اینجا کلیک کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات