مشخصات گوشی‌ هوشمند خمیده سامسونگ منتشر شد

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
با شدت گرفت رقابت میان تولید کنندگان گوشی‌های تلفن هوشمند، این کمپانی‌ها برای کسب سهم بیشتری از بازار در حال تبدیل ناممکن‌ها به ممکن هستند. اخیرا اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی هوشمند منعطف سامسونگ منتشر شده است که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.
تبلیغات

پس از سال‌ها تحقیق و آزمایش در مورد تولید صفحات نمایش منعطف، گویا می‌توان نتیجه‌ی این تحقیقات را به‌زودی در قالب محصولات عرضه شده به بازار مشاهده کرد. سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که شایعاتی در مورد تولید گوشی‌های هوشمند با صفحه‌ی نمایش منعطف توسط آن به گوش می‌رسید. همچنین متخصصان این شرکت نیز از برنامه‌های خود برای تولید چنین محصولاتی پرده برداشته بودند.

هم‌اکنون اخباری مبنی بر مشخصات جدید این گوشی جدید که از صفحه‌ی نمایش منعطف بهره می‌گیرد، منتشر شده است. براساس این اخبار، گوشی مورد نظر دارای صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل است.

بر اساس شایعات، گوشی هوشمند سامسونگ که در صورت تولید انبوه، اولین محصول از این نوع خواهد بود (البته باید دید ال جی زودتر تولید انبوه گوشی خمیده را آغاز می‌کند یا سامسونگ)، از پردازنده‌ی 4 هسته‌ای به‌همراه ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین این گوشی با یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت با دو فلش ال‌ای‌دی همراه خواهد بود.

این گوشی هوشمند با استفاده از اندروید 4.3 آبنبات‌پاستیلی به بازار عرضه خواهد شد، اما هنوز اطلاعی از باتری آن ارائه نشده و متاسفانه هنوز صحت این خبر از سوی منابع رسمی مورد تایید واقع نشده است. پیش‌تر منابع نزدیک به دو شرکت ال جی و سامسونگ اعلام نموده بودند که این دو کمپانی در هفته آینده رسما از تلفن‌های هوشمند خمیده خود رونمایی خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات