مشکل کندبودن برنامه‌ها در گوشی سامسونگ برطرف شد

سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
کار کردن با گلکسی A55
پس از به‌روزرسانی سرویس‌های گوگل پلی، گوشی‌های سامسونگ با مشکلی آزاردهنده روبه‌رو شدند. در این مطلب، روش حل آن را توضیح می‌دهیم.
تبلیغات

اگر اخیراً برنامه‌ها روی گوشی سامسونگ یا تبلت سامسونگ شما با کندی باز می‌شوند، تنها نیستید! خوشبختانه سامسونگ راه‌حلی برای این مشکل پیدا کرده که نسبتاً ساده است.

ماه گذشته، گوگل به‌روزرسانی سرویس‌های گوگل پلی را برای اندروید منتشر کرد. این به‌روزرسانی فراتر از بهبودها و رفع باگ‌ها بود و نسخه‌های جدیدی از فروشگاه گوگل پلی، سرویس‌های گوگل پلی، سرویس‌های هسته‌ای اندروید تی‌وی و وب‌ویو اندروید را نیز معرفی کرد. بااین‌حال پس از این به‌روزرسانی، برنامه‌ها روی گوشی‌های گلکسی به‌شدت کُند شدند.

سامسونگ در انجمن کره‌ای خود کُند‌شدن گوشی‌ها را تأیید و اعلام کرده است که پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار سیستمی گوگل، تأیید شده است که سرعت اجرای برنامه با استفاده طولانی‌مدت از دستگاه کند می‌شود. سامسونگ علاوه‌بر تأیید مشکل، می‌گوید به‌روزرسانی‌هایی برای رفع آن منتشر کرده است.

اگر با وجود به‌روزرسانی سامسونگ همچنان با کُندی سرعت برنامه‌ها مواجه هستید، راه‌حل دیگری وجود دارد که باید همه‌چیز را به حالت عادی برگرداند. کلید حل این مشکل در بیانیه‌ی سامسونگ نهفته است:‌تنها کاری که باید انجام دهید، راه‌اندازی مجدد گوشی است.

می‌توان چنین نتیجه گرفت که کل این ماجرا یادآوری‌ای است برای اینکه هرازگاهی گوشی خود را خاموش و روشن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات