رندر و مشخصات آنر مجیک ۴ لایت فاش شد؛ نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی LCD و پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵

شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
براساس رندرهای تازه‌فاش‌شده از آنر مجیک ۴ لایت، انتظار می‌رود این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۵، نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی LCD و دوربین‌های ضعیف‌تر از مدل استاندارد و پرو مجیک ۴ عرضه شود.
تبلیغات

سری آنر مجیک ۴ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک و دوربین‌های باکیفیت معرفی شد؛ اما این سری از گوشی‌های آنر ارزان‌قیمت نیستند؛ زیرا مدل‌‌های استاندارد و پرو مجیک ۴ به‌ترتیب با قیمت ۹۰۰ و ۱,۱۰۰ یورو فروخته می‌شوند. اکنون رندرهای مدل لایت مجیک ۴ درکنار برخی مشخصات این گوشی دردسترس قرار گرفته است؛ مدلی که انتظار می‌رود با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر از برادرانش روانه‌ی بازار شود.

به‌گزارش GSMArena، آنر مجیک ۴ لایت مثل دو مدل دیگر سری مجیک ۴ آنر به نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی بزرگ مجهز خواهد بود؛ اما نوع پنل این گوشی به‌جای اولد، LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل خواهد بود. ناگفته نماند صفحه‌نمایش این گوشی نیز همچنان از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

رندر آنر مجیک ۴ لایت

اگرچه انتظار می‌رود چینش دوربین‌های پشتی مجیک ۴ لایت مثل دو مدل رده‌بالای این محصول باشد، از دوربین‌های ضعیف‌تری بهره خواهد برد. گفته می‌شود این گوشی به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 1080p با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم‌برثانیه، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی نیز احتمالاً ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

براساس اطلاعات فاش‌شده، آنر مجیک ۴ لایت از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ بهره خواهد برد و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را با رابط کاربری Magic UI 6 اجرا خواهد کرد. مدل پایه‌ی این محصول از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم برخوردار خواهد بود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از 5G اشاره کرد.

رندر آنر مجیک ۴ لایت

آنر مجیک ۴ لایت به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد که از این نظر شبیه مجیک ۴ استاندارد است؛ اما این مدل از شارژ ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند. ابعاد این گوشی نیز ۱۶۶ در ۸ در ۷۶ میلی‌متر و وزنش ۱۸۹ گرم خواهد بود. علاوه‌براین، انتظار می‌رود این گوشی با گواهی IPX2 عرضه شود و این یعنی دربرابر پاشش آب مقاوم خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به حسگر اثرانگشت تعبیه‌‌شده در لبه‌ی کناری و وای‌فای ۶ و NFC اشاره کرد.

آنر مجیک ۴ لایت احتمالاً با قیمت ۳۰۰ یورو یا کم‌تر روانه‌ی بازار خواهد شد که درمقایسه‌با قیمت گران دو مدل دیگر این گوشی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. تا این‌ لحظه جزئیاتی از تاریخ معرفی این گوشی دردسترس نیست. شایان‌ ذکر است که این گوشی شباهت زیادی به آنر X30 دارد و تفاوت این دو گوشی در سرعت شارژ آن‌ها (۴۰ وات درمقابل ۶۶ وات) و پشتیبانی از NFC است. X30 سال گذشته با قیمت ۲۳۵ دلار در چین عرضه شد و به‌نظر می‌رسد مجیک ۴ لایت درواقع نسخه‌ی جهانی این گوشی خواهد بود. قیمت موبایل جدید آنر با فرض شباهت به ایکس ۳۰ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات