نکسوس ۳ سامسونگ به بیرون درز کرد

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌ها است که شایعات فراوانی مبنی بر ساخته شدن دستگاه‌های متفاوت نکسوس توسط تولیدکنندگان مختلف، از گوشه و کنار وب به گوش می‌رسد، اما در پلتفرم اندروید اینکه به صفحه‌نمایش کوچک هم توجه شود بسیار اتفاق نادری است. شاید یکی از دلایل موفقیت همیشگی آیفون این باشد که در بازار تلفن‌های کوچک، اندروید معمولاً از قدرت و کیفیت پایینی برخوردار است و رقیبی شایسته آیفون در این ابعاد ندارد. اما به نظر می‌رسد که گوگل و سامسونگ با ارایه نکسوس 3 این فضای خالی را پر خواهند کرد.
تبلیغات

ما تصور می‌کردیم که امسال سامسونگ موبایل نکسوس تولید نخواهد کرد و ال جی تنها تولید کننده تلفن نکسوس خواهد بود. اما اینطور که به نظر می‌رسد استراتژی گوگل ساخت چند نکسوس هم اندازه یا یک نکسوس 4.7 اینچی گرانقیمت نیست (هرچند که قیمت نکسوس 4 احتمالاً 400 دلار است و گرانقیمت به نظر نمی‌رسد) ، بلکه گوگل به هر تولید کننده، سفارش یک تلفن در ابعاد متفاوت را داده است و هر کدام از این تولید‌کنندگان در یک بازار جداگانه برای اندروید و گوگل مبارزه خواهند کرد. اینگونه به بهترین شکل از پتانسیل همه تولیدکنندگان استفاده خواهد شد و دیگر این مسئله باعث رقابت میان خودی‌ها نخواهد شد.

Nexuss-3.2

وب‌سایت Picasa تبدیل به محلی برای لو رفتن دستگاه‌ها شده است، اول نکسوس 10 و هم اکنون نکسوس ۳. به‌تازگی عکسی در این وب‌سایت منتشر شده که به دستگاهی با نام نکسوس 3 گرفته شده است. شایعاتی وجود دارد که گوگل قصد معرفی 5 گوشی را به مناسبت پنجمین سال اندروید دارد، که البته بعید به نظر می‌رسد. دوربین این دستگاه تنها 3 مگاپیکسل رزولوشن دارد و ضریب دیافراگم آن f/2.75 است و به نظر می‌رسد که 3 به معنای اندازه 3 تا 3.9 اینچی صفحه‌نمایش موبایل است. (همان‌طورکه نکسوس 7، نکسوس 4 و نکسوس 10 این معنا را داشته‌اند).

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این استراتژی بهترین راه مقابله با سیستم عامل های دیگر است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات