گلکسی اس 7 از توانایی پخش ممتد ویدیو با حداکثر روشنایی نمایشگر برای ۱۷ ساعت برخوردار است

جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی اس ۷ سامسونگ، هر روز شاهد انتشار اخبار و اطلاعاتی در خصوص این گوشی هوشمند هستیم. آخرین شنیده‌ها در خصوص گلکسی اس ۷ برگرفته از اطلاعات ارائه شده توسط الدار مورتازین است که مدعی شده گلکسی اس ۷ قادر است پخش ویدیو را بصورت ممتد برای ۱۷ ساعت با روشنایی حداکثری انجام دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بسیاری از شایعات منتشر شده در خصوص مشخصات فنی گلکسی اس ۷ حکایت از این دارد که این گوشی هوشمند از وجود یک باتری ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. حال الدار موتازین با انتشار توییتی اعلام کرده که این باتری قادر است تا انرژی مورد نیاز برای پخش ویدیو بصورت ممتد در طول ۱۷ ساعت را با روشنایی حداکثری تامین کند.

هنوز مشخص نیست که مورتازین این اطلاعات را از چه منبعی دریافت کرده است. البته باید به این موضوع اشاره کرده که روشنایی حداکثری دارای استاندارد مشخصی در حوزه‌ی فناوری نیست و برداشت‌ها در این مورد متفاوت است.

البته با نگاهی به آمار‌های ثبت شده توسط سایر گوشی‌های هوشمند عرضه شده توسط سامسونگ، نمی‌توان اطلاعات مورد نظر را دور از انتظار خواند. برای مثال گلکسی اس ۶ سامسونگ قادر است انرژی مورد نیاز برای پخش ممتد ۱۳ ساعت ویدیو را تامین کند. همچنین باید به گلکسی نوت ۵ نیز اشاره کرد که این عدد را به ۱۵ ساعت بهبود داده است، از این‌رو ثبت رکورد ۱۷ ساعته برای گلکسی اس ۷ چندان دور از انتظار نیست. از جمله‌ی مواردی که می‌تواند عمر باتری گلکسی اس ۷ را در حالت پخش ویدیو بیش از پیش بهبود بخشد، از مواردی نظیر نمایشگر سوپر امولد بهینه و پردازنده‌ی سری اکسینوس ۸۰۰۰ تاثیر پذیرفته است. همچنین باید به مدیریت بهتر در حافظه‌ی رم و بهبود‌های نرم‌افزاری صورت گرفته نیز نظیر مصرف بهینه‌تر تاچ ویز و همچنین استفاده از اندروید مارشمالو اشاره کرد.

باید دید که آیا گلکسی اس ۷ به واقع از چنین قابلیتی برخوردار خواهد بود یا خیر؟ برای آگاهی از این موضوع باید به انتظار آغاز کنگره‌ی موبایل بارسلون و مراسم معرفی سامسونگ بنشینیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات