تصویری شماتیک حاوی مشخصات فنی گلکسی اس 7 سامسونگ فاش شد

سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
هر روز شاهد انتشار تصاویر و اخباری در مورد گلکسی اس ۷ سامسونگ هستیم که با نزدیک شدن به دوم اسفندماه نیز بر تعداد این اخبار افزوده می‌شود. آخرین اخبار منتشر شده در مورد این گوشی هوشمند به مشخصات فنی این محصول پرداخته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون از نسل جدید پرچمدارش که گلکسی اس ۷ نام دارد، رونمایی خواهد کرد. تا به امروز شایعات و اخبار مختلفی در این خصوص منتشر شده که تا حدودی اطلاعاتی را در مورد نسخه‌های مختلف گلکسی اس ۷ و مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند به دست داده است. حال تصویری منتشر شده که اطلاعاتی فنی را در مورد نسل جدید پرچمدار سامسونگ در اختیارمان قرار می‌دهد.

براساس اطلاعات ارائه شده در تصویر گلکسی اس ۷ سامسونگ با بهره‌گیری از حافظه‌ی UFS 2.0 در سه ظرفیت ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت . همچنین باید به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی از نوع LPDDR4 نیز اشاره کرد. سامسونگ گلکسی اس ۷ خود را با بهره‌گیری از دو تراشه‌ی مختلف روانه‌ی بازار خواهد کرد. پیش از این نیز اخبار متعددی در این مورد شنیده بودیم که انتشار تصویر مورد نظر تصدیقی در این خصوص است. براساس اطلاعات ارائه شده در این تصویر، تراشه‌های مورد استفاده در اکسینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ خواهند بود.

موضوعی که قطعیت آن هنوز مشخص نشده، استفاده از USB نسخه‌ی C در این گوشی هوشمند است. به نظر می‌رسد سامسونگ همچنان از USB 2.0 در گلکسی اس ۷ استفاده خواهد کرد.

با توجه به شماتیک گوشی هوشمند موجود در تصویر می‌توان حدس زد که با تصویر گلکسی اس ۷ اج روبرو هستیم، چراکه در لبه‌های نمایشگر شاهد انحنایی هستیم که آن را شبیه به گلکسی اس ۶ اج کرده است. احتمالا گلکسی اس ۷ در پنل پشتی خود با یک خمیدگی همراه خواهد شد که این گوشی هوشمند را بیش از پیش باریک‌تر نشان خواهد داد. در تصویر مورد نظر می‌توان شمایی از باتری و پنل مربوط به شارژ بی سیم را نیز مشاهده کرد. انتظار می‌رود ظرفیت باتری مورد استفاده ۳٫۵۰۰ میلی آمپر ساعت باشد. 

نمایشگر مورد استفاده در گلکسی اس ۷ سایزی ۵.۲ اینچی داشته در حالی که گلکسی اس ۷ اج دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی خواهد بود. این نمایشگر از ویژگی شبیه به فورس تاچ نیز بهره خواهد برد. ضمنا پوشش آن از نوع گوریلا گلس ۵ خواهد بود. در مورد دوربین نیز سامسونگ از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت ویدیو‌های 4K و فلاش دو گانه بهره خواهد برد. در پنل جلویی نیز شاهد استفاده از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی خواهیم بود.

نظر شما در مورد نسل جدید پرچمدار جدید سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات