مشخصات سامسونگ گلکسی اس ۷ اج پلاس فاش شد

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
روز به روز شایعات پیشرامون گلکسی اس ۷ داغ‌تر می‌شود و اخباری بیشتری پیرامون آن منتشر می‌شود. طی‌ آخرین اخبار درز کرده، سامسونگ قصد دارد تا پرچمدار خود را در چهار نوع مختلف عرضه کند. برای اطلاع از جزئیات مشخصات انواع سامسونگ گلکسی اس ۷، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 پیش‌تر اخباری در دنیای فناوری منتشر شد که طی آن نسل جدید سامسونگ در چهار نمونه‌ی مختلف عرضه خواهد شد. نمونه‌ی پایه با نام اس ۷ و نمایشگر ۵.۱ اینچی، اس ۷ اِج با نمایشگر ۵.۵ اینچی و دو دستگاه ۶ اینچی با نام‌های اس ۷ پلاس و اس ۷ اِج پلاس. طی تصویری که اخیرا فاش شده است، می‌توانیم مشخصات اس ۷ اِج پلاس را مشاهده کنیم. در این تصویر ادعا شده است که این دستگاه از نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD، همانند نمونه‌ی فعلی، بهره می‌برد. این موضوع با اخبار قبلی مبنی بر اندازه‌ی ۶ اینچی متناقض است؛ البته لازم به ذکر است که اپلیکیشن‌های نشان دهنده‌ی مشخصات گوشی هوشمند گاهی در تشخیص مشخصات دستگاه اشتباه می‌کنند.

مشخصات فاش شده سامسونگ گلکسی اس ۷ اج پلاس

یکی دیگر از موارد این عکس، بخش پردازنده‌ی گرافیکی است که نام آدرنو ۵۳۰ در این قسمت درج شده است. با توجه به این مساله که پردازنده‌های اکسینوس از چیپ‌های گرافیکی Mali بهره می‌برند، می‌توان به استفاده‌ی سامسونگ از اسنپدراگون ۸۲۰ در گلکسی اس ۷ اِج پلاس در کنار اکسینوس ۸۸۹۰ پی برد. نسل جدید پرچمدار مجهز به نمایشگر منحنی سامسونگ از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد که بدین صورت تغییری با نمونه‌ی فعلی نخواهد داشت.

در بخش دوربین اصلی نیز سامسونگ ظاهرا ترجیح داده است که از سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی ساخت خود با نام BRITECELL استفاده کند. سامسونگ با تولید سنسور‌های دوربین موبایل با اندازه‌ی ۱/۲ اینچی و رزولوشن پایین نسبت به سایر رقبا، سعی در افزایش کیفیت تصویر به خصوص در محیط‌های کم نور دارد.

رندر سامسونگ گلکسی اس ۷ اج

با توجه به شایعات متعدد، هم‌چنان نمی‌توان به صحت این اخبار اطمینان داشت. اما موضوعی که روشن است، افزایش تنوع پرچمدار سامسونگ قطعا باعث سردرگمی کاربران خواهد شد. 

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با گلکسی اس 7 به آدرس zoomit.ir/product/list/mobile/samsung/ مراجعه کنید

منبع GSMARENA

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات