ZTE با پرداخت ۲ میلیون دلار دامنه‌ nubia.com را خرید

سه‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
زد تی ای یکی از تولیدکنندگان بزرگ تلفن همراه در چین است که همانند هواوی به بازار جهانی چشم دوخته است. در راستای فعالیت‌های زد تی ای برای عرضه‌ی گسترده‌تر گوشی‌هایش در خارج از چین، این شرکت اقدام به خریداری دامنه nubia.com کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

خانواده‌ی نوبیای شرکت زد تی ای برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند آشنا است. امسال شاهد عرضه‌ی گوشی بالارده نوبیا زد ۹ از این خانواده بودیم؛ زد ۹ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ خود را به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های زد تی ای تبدیل کرد. این گوشی فروش فوق‌‌العاده‌ای در چین داشت و علاقه‌مندان می‌توانند از فروشگاه گوشی نوبیا و با قیمت ۴۶۳ دلار آن را خریداری کنند.

زد تی ای در تلاش است تا خود را در سطح جهانی مطرح سازد؛ در همین راستا با خرید دامنه‌ی nubia.com آن هم با پرداخت ۲ میلیون دلار جدیت خود در اجرایی کردن این تصمیم را نشان داده است. هم اکنون وب سایت‌های این برند به دامنه‌های nubia.cn و nubia.com.cn متصل است. کارشناسان این خرید و تغییر را در راستای گسترش فعالیت‌های برند نوبیا در بازارهای جهانی و آمریکا می‌دانند. هم اکنون برخی از مدل‌های منتخب برند نوبیای زد تی ای در بازار جهانی به فروش می‌رسد.

اطلاعات مختلفی در مورد گوشی بالارده‌ی آینده‌ی خانواده نوبیا این روزها به گوش می‌رسد. شایعه شده است که این گوشی با نام نوبیا زد ۱۱ سال آینده و به صورت هم زمان در آمریکا و چین عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ بهره خواهد برد. استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ به عنوان پردازنده‌ی این گوشی و ۴ گیگابایت حافظه رم از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی خواهد بود. طبق شایعات این گوشی در نسخه‌ای ۱۲۸ گیگابایتی و با اسکنر اثر انگشت عرضه خواهد شد. دوربین پشتی و جلویی دستگاه به ترتیب ۲۰ و ۱۳ مگاپیکسلی خواهند بود. به نظر می‌رسد زد تی ای همچون زد ۹ در این گوشی از طراحی بدون حاشیه استفاده کند.

تصمیم زد تی ای برای عرضه‌ی هم زمان یک گوشی در بازار آمریکا و چین جدی است و استفاده از nubia.com قطعا برای ترویج برند در سطح جهانی مفید خواهد بود.

دامنه‌ی جدید نوبیا

نظر شما در مورد این تصمیم زد تی ای چیست؟ آیا برند نوبیا شانسی برای موفقیت در بازار جهانی دارد؟

منبع phonearena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات