گلکسی A9 سامسونگ رسما در چین معرفی شد

پنج‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گلکسی A9 را رسما در کشور چین معرفی کرد. این گوشی‌هوشمند را باید رده‌ بالاترین گوشی‌هوشمند معرفی شده از سری A سامسونگ خواند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ گلکسی A9 خود را رسما در کشور چین معرفی کرد. گلکسی اِی ۹ را باید قوی‌ترین گوشی هوشمند تولید شده از سری A خواند. البته سامسونگ هنوز اطلاعاتی را در رابطه با قیمت و زمان عرضه‌ی این گوشی هوشمند ارائه نکرده است. مشخصات فنی گلکسی A9 شامل صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی از نوع سوپر امولد و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ با هشت هسته‌ی پردازشی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰ است. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی این گوشی‌هومشند نیز اشاره کرد.

در پشت و جلوی این گلکسی A9 به ترتیب سنسور ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 به کار گرفته شده است. سنسور پشتی دوربین دارای لرزش گیر اپتیکال است. گلکسی A9 از وجود سنسور اثر انگشت نیز بهره می‌برد. این سنسور در کلید فیزیکی Home قرار گرفته است. ضمنا باید به پشتیبانی از دو سیم کارت نیز اشاره کرد. سامسونگ یک باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را نیز در گوشی‌هوشمند خود قرار خواهد داد. از قابلیت‌های ارتباطی گلکسی A9 باید به پشتیبانی از 4G LTE، WiFi، Bluetooth 4.1، ANT PLUS و NFC اشاره کرد.

ga9int 19892

گلکسی A9 از همان طراحی فلز و شیشه‌ی مورد استفاده در سایر گوشی‌های هوشمند سری A استفاده می‌کند. علاقمندان می‌توانند این گوشی هوشمند را در رنگ‌های سفید، طلایی و صورتی خریداری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات