رشد ۴۵۰ درصدی میزو با فروش بیش از ۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۵

دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
میزو از جمله‌ی کمپانی‌های چینی است که همچون سایر هموطنان خود رشد خوبی را در سال ۲۰۱۵ شاهد بوده است. براساس اطلاعات ارائه شده، میزو موفق شده تا در سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۲۰ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند به فروش برساند که باعث رقم خوردن رشدی ۴۵۰ درصدی برای میزو شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

میزو را نیز باید از جمله‌ی کمپانی‌های خواند که پس از بازار چین درصدد گسترش دامنه‌ی نفوذ خود در سایر بازار‌ها است. این کمپانی پیش‌تر اعلام کرده بود که سودش در سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی در مقایسه با سال پیش ۵۴۰ درصد افزایش یافته است. حال میزو پس از عرضه‌ی گوشی‌های هوشمندی نظیر MX5 و PRO 5، آمار دقیقی از میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود را منتشر کرده است. بر این اساس این کمپانی چینی موفق شده تا در جریان سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۲۰ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند به فروش برساند که افزایشی ۴۵۰ درصدی را در گوشی‌های عرضه شده برای این کمپانی به ارمغان آورده است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط میزو، این کمپانی موفق شده بود سال گذشته ۴.۴ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند به فروش برساند، از این‌رو فروش ۲۰ میلیون دستگاه نشان از رشد بالایی برای این کمپانی دارد؛ هرچند این رقم برای سایر کمپانی‌ها چندان زیاد نیست. این کمپانی اعلام کرده پیش‌بینی مشابهی را برای سال آینده در نظر دارد. لی نان، مدیرعامل میزو از برنامه‌های این کمپانی در سال آینده رونمایی کرده و به این نکته اشاره کرده که برای سال ۲۰۱۶ نیز انتظار رسیدن به آمار فروش ۲۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند دارد.

شاید با نگاهی به آمار سایر کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی گوشی‌‌های هوشمند، انتظار میزو برای فروش در سال ۲۰۱۶ کمی پایین به نظر برسد، اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که میزو یک کمپانی بسیار کوچک در مقایسه با سایر کمپانی‌های چند ملیتی است و همین موضوع محدودیت‌هایی را برای میزو به همراه داشته است. برای مثال توانایی میزو در تولید گوشی‌های هوشمند و همچنین شبکه‌ی توزیع بسیار محدودتر از سایر کمپانی‌های بزرگ نظیر اپل و سامسونگ و حتی رقبای چینی نظیرهواوی است.

میزو گوشی‌های هوشمند میان رده‌ای را نظیر M2، M1 Note و M2 Note روانه‌ی بازار کرده است. گوشی‌های هوشمند دیگر این کمپانی نظیر MX5 و PRO 5 نیز با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده‌اند. کیفیت گوشی‌های هوشمند کمپانی میزو معقول بوده و قیمت‌ این محصولات نیز بسیار مناسب است. پیشرفت میزو در دو سال اخیر نشان از عملکرد مثبت این کمپانی دارد. با این وجود این کمپانی نوپا هنوز راه درازی را برای رقابت با کمپانی‌های وطنی نظیر شیائومی و هواوی دارد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات