«زن‌فون مکس» جدیترین عضو خانواده گوشی‌های هوشمند ایسوس

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس امسال گوشی‌های هوشمند زیادی از سری زن‌فون معرفی کرده که اکنون به سختی می‌توان تمام آن‌ها را به یاد آورد. در هر حال، جدیدترین زن‌فون از ایسوس با نام ZenFone Max در راه است تا خود را برای فروش مورد انتظارایسوس در ماه اکتبر آماده کند.
تبلیغات

اوایل همین هفته دستگاه ZenFone Max در یک ویدیوی تقریبا رسمی نشان داده شد و حالا می‌دانیم که ایسوس آماده معرفی آن است. در همان ویدیو، شاهد ویژگی‌های برجسته جدیدترین عضو از خانواده زن‌فون بودیم؛ از باتری غول آسای ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی که قرار است ایسوس مانور زیادی روی ماندگاری ۳۷.۶ ساعته در حالت مکالمه، دوام ۲۲.۶ ساعته در حالت پخش مداوم ویدیو و طاقت ۳۲.۵ ساعته در حالت مرورگری وب این باتری دهد. ایسوس در آن ویدیو اعلام کرد که در حالت آماده باش، این گوشی شاخص جدید می‌تواند تا ۳۸ روز روشن بماند که واقعا عددی است که می‌تواند ما را تحت تاثیر قرار دهد.

asus zenfone max 1 bcbd5

 ایسوس درباره قدرت باتری زن‌فون مکس می‌گوید این دستگاه می‌تواند به عنوان یک پاوربانک عمل کند و دستگاه‌های ناتوان نزدیک خود را هم شارژ کند!

asus zenfone max 2 44d74

از باتری که بگذریم به مشخصاتی جالب توجه همچون پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ شرکت کوالکام، اندروید ۶.۰ مارشمالو با پوسته ZenUI مخصوص شرکت ایسوس، پشتیبانی از LTE، نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 720p، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل و پشتی ۱۳ مگاپیکسل با فوکوس خودکار، حافظه رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی قابل افزایش ۱۶ گیگابایت می‌توانیم درباره این دستگاه اشاره کنیم.

asus zenfone max 3 e7c8c

شبیه به زن‌فون زوم که اخیرا در کشور وطنی ایسوس یعنی تایوان معرفی و عرضه شده، زن‌فون جدید نیز از بدنه‌ای چرمی در پشت خود برخوردار است. وزن این گوشی هوشمند ۲۰۲ گرم و ابعاد آن هم ۱۵۶ در ۷۷.۵ در ۱۰.۵ میلی‌متر است. شاید تنها مشخصه‌ای که درباره این دستگاه هنوز اطلاعی نداریم، قیمت آن باشد که به زودی با معرفی رسمی دستگاه، از قیمت آن هم مطلع خواهیم شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات