گوشی زن‌ فون زوم ایسوس تا دو هفته آینده عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
اوایل سال جاری میلادی اخباری درباره‌ی گوشی باریک ایسوس با سه برابر زوم اپتیکال منتشر شد، اما پس از آن اطلاعیه‌ای درباره‌ی عرضه‌ی این گوشی از سوی این کمپانی تایوانی انتشار نیافت. حالا ظاهرا ایسوس قصد دارد این گوشی را اواسط ماه‌جاری میلادی راهی بازار کند.
تبلیغات

Zenfone Zoom یکی از محصولات ویژه‌ی ایسوس است که ظاهرا قرار است تا دو هفته آینده راهی بازار شود، اما شایعات حاکی از آن است که این گوشی فقط در بازار تایوان عرضه خواهد شد.

این گوشی یا با چیپ‌ست Atom Z3580 یا Z3590 اینتل به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد.

zenfone zoom12 6790d

قابلیتی که زن‌فون زوم را متمایز می‌کند زوم سه‌برابر اپتیکال است که بر اساس مکانیزم Hoya ساخته شده و لنز داخل تلفن جاسازی می‌شود به جای اینکه در بخش پشتی دستگاه قرار گیرد.

این دوربین همچنین از قابلیت تثبیت‌کننده تصویر و فوکوس لیزری برخوردار است. سنسور دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و امکان ضبط ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل را دارد.

zenfone zoom.jpg12 5785d

زن‌فون زوم ایسوس اواسط دسامبر در رنگ‌های سفید و مشکی و صورتی توسط پنج اپراتور بزرگ تایوانی عرضه می‌شود. نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی با چیپست Z3580 قیمتی برابر ۴۳۰ دلار خواهد داشت و رنگ مشکی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با پردازنده Z3590 هم با قیمت ۴۹۰ دلار در بازار تایوان عرضه می‌شود. نسخه صورتی رنگ این گوشی فقط با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات