گلکسی‌های سامسونگ چه زمانی بروزرسانی اندروید 6 را دریافت می‌کنند؟

یک‌شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
اگر از کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ هستید، به طور قطع دوست دارید بدانید که گوشی‌ شما چه زمانی آخرین نسخه از سیستم عامل گوگل یعنی اندروید ۶ مارشمالو را دریافت خواهد کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا از زمان تقریبی بروز شدن گوشی گلکسی خود اطلاع پیدا کنید.
تبلیغات

همان طور که انتظار می‌رود، بروزرسانی گلکسی‌ها توسط سامسونگ در دو مرحله صورت خواهد گرفت و ابتدا گوشی‌های پرچمدار این شرکت اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد. در فاز اول، دو گوشی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس در آذر ماه این بروزرسانی را دریافت می‌کنند.

بعد از آخرین پرچمداران سامسونگ نوبت به گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج خواهد رسید تا در دی ماه این بروزرسانی را دریافت کنند. در بهمن ماه نیز انتظار می‌رود گلکسی نوت ۴ و نوت اج به اندروید ۶ بروز شوند. این گوشی‌ها در فاز اول به تایید رسیده و زمان‌بندی شده‌اند اما دو گوشی گلکسی اس ۵ و گلکسی آلفا برای دریافت بروزرسانی منتظر تایید فنی هستند.

sammi a7a24

تمامی گوشی‌های فاز دوم در لیست انتظار برای تایید فنی هستند. این لیست شامل گلکسی A8، گلکسی A7، گلکسی A5، گلکسی A3، گلکسی E7 و گلکسی E5 می‌شود.

بروزرسانی اندروید ۶ ویژگی‌های بسیاری از جمله Doze و App Permissions را به ارمغان می‌آورد که برای اطلاع دقیق از جزئیات آن می‌توانید بررسی زومیت از اندروید ۶ مارشمالو را مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات