نسخه پریمیوم گلکسی اس 7 سامسونگ با صفحه نمایش 4K و دوربین دوگانه عرضه می‌شود

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
بنابر جدیدترین شایعات، به نظر می‌رسد سامسونگ نسخه‌ی پریمیوم گلکسی اس ۷ را در کره‌ی جنوبی عرضه خواهد کرد. این نسخه دارای صفحه نمایش 4K، ماژول لنز دوگانه ساخت سونی و نسخه‌ی قدرتمندتر اکسینوس ۸۸۹۰ خواهد بود. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

ظاهرا سامسونگ نسخه‌ای از گلکسی اس ۷ با نام گلکسی اس ۷ پریمیوم را در کره‌ی جنوبی عرضه خواهد کرد. بنابر شایعات سامسونگ در تمامی بازارها به غیر از چین و آمریکا گلکسی اس ۷ را مجهز به پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ می‌کند اما در این دو کشور پرچمدار سامسونگ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

پردازنده گرافیکی اکسینوس ۸۸۹۰، Mali-T880 با ۱۲ هسته است اما به نظر می‌رسد نسخه‌ای از این پردازنده برای گلکسی اس پریمیوم در نظر گرفته خواهد شد که دارای ۱۴ هسته است تا بتواند به راحتی رزولوشن بالای صفحه نمایش 4K را مدیریت کند. البته ARM نیز اعلام کرده که این پردازنده گرافیکی توانایی پشتیبانی از ۱ تا ۱۶ هسته را دارد، پس استفاده از ۱۴ هسته در آن امکان‌پذیر خواهد بود.

با این حال منبع منتشر کننده‌ی این شایعه به عنوان مدرک، تصویری از شبکه اجتماعی ویبو چین را بر روی صفحه‌ی خود قرار داده است به این دلیل در حال حاضر عرضه‌ی نسخه‌ی پریمیوم در حد یک شایعه است و باید در روزهای آینده منتظر اخبار بیشتری برای تایید صحت یا عدم صحت آن باشیم.

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با گلکسی اس ۷ به آدرس zoomit.ir/product/list/mobile/samsung/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات