گلکسی اس 7 به دوربین ۱۲ مگاپیکسل با سنسور ۱/۲ اینچی مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته شایعه شد که گلکسی اس 7 به سنسور ۲۳ مگاپیکسلی ساخت سونی مجهز می‌شود و امروز اطلاعات جدیدی در این باره منتشر شده که خلاف شایعه قبلی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

 شایعه شده که سامسونگ قصد دارد تا در دوربین گلکسی اس ۷ از سنسور بزرگ‌ترِ ۱/۲ اینچی استفاده کند. این دوربین همچنین از رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل پشتیبانی خواهد کرد که به معنی پیکسل‌های بزرگ‌تر اما کمتر نسبت به گلکسی اس ۶ است. در این گزارش آمده است که سنسور جدید گلکسی اس 7 از فناوری dual-PD (فوتودیوهای دوگانه) بهره می‌برد که تاثیر به سزای در ارتقاء کیفیت عکاسی دارد.

گفته می‌شود سامسونگ تولید انبوه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی جدید خود را در ژانویه‌ی سال آینده شروع می‌کند. گوگل نیز در گوشی‌های Nexus 5x و Nexus 6P از رویکرد مشابه‌ای بهره برد و نسبت به استفاده از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اقدام کرد. این دوربین در آزمایش‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است و تصاویر گرفته شده با در شرایط مختلف، مطلوب به نظر می‌رسند.

کاملا مشخص است که تولیدکنندگان مجددا وارد نبرد تازه‌ای برای بهبود کیفیت تصویر شده‌اند و تلاش می‌کنند از سنسورهای بهتری در پرچمداران خود بهره ببرند.

حال باید منتظر ماند و دید گلکسی اس 7 به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ساخت خود سامسونگ مجهز خواهد شد یا سنسور ۲۳ مگاپیکسلی سونی که در اکسپریا زد ۵ نیز مورد استفاده قرار گرفته در پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها بکار گرفته خواهد شد.

اگر مایل هستید تا با شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ آشنا به صفحه‌ی گلکسی اس 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات