گوشی رابین نکست بیت برای پیش‌خرید در دسترس علاقمندان قرار گرفت

پنج‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
مطالعه 3 دقیقه
آیا جزو افرادی هستید که تمایل دارند گوشی هوشمند متفاوتی نسبت به سایرین داشته باشند؟ در این صورت شاید گوشی هوشمند رابین ساخت نکست‌بین  همان چیزی باشد که به دنبالش می‌گردید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی هوشمند رابین در رنگ‌های نعنایی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد ,و در حال حاضر امکان پیش خرید آن وجود دارد. این گوشی واقعا متفاوت به نظر می‌رسد ولی چیزی که بیشتر باعث تمایز آن شده است، بخش نرم‌افزاری آن است. گوشی هوشمند رابین ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و ۱۰۰ گیگابایت فضای ابری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر حافظه داخلی گوشی شما رو به اتمام باشد، این گوشی به طور خودکار اطلاعات و نرم افزارهای کمتر مورد استفاده قرار گرفته را به فضای ابری انتقال می‌دهد.

c0aa92054e5aa5b1836cb89a954c12c3 original

در واقع در زمان‌هایی که شما به شبکه وای فای متصل هستید این گوشی بطور هوشمند از اطلاعات و نرم افزارهای شما فایل پشتیبان تهیه می‌کند و در صورتی که به دلیلی نرم افزاری که کمتر استفاده می‌شود، توسط گوشی پاک شود بلافاصله در هنگام نیاز شما این نرم افزار قابل بازیابی است. در کل این گوشی تمرکز زیادی بر آینده‌ای با فضاهای ابری دارد. البته این فعلا از لحاظ تئوری است و باید ببینیم در عمل تا چه حد کاربردی خواهد بود. 

7dbfd31cdeca43ffdfdb3551a26805c9 original

گوشی هوشمند رابین مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، نمایشگر ۵.۲ اینچی IPS با رزولوشن 1080p که توسط گوریلا گلس ۴ محافظت می‌شود و ۳ گیگابایت رم است. نکست بیت دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی را در جلوی این گوشی تعبیه کرده و باتری ۲۶۸۰ میلی‌‌آمپر ساعتی را برای تامین انرژی مورد نیاز آن در نظر گرفته است. سنسور اثر انگشت، NFC و اسپیکرهای استریو دوگانه در قسمت جلویی از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند هستند. ضمن این که رابین از شبکه LTE‌ هم پشتیبانی می‌کند.  

71c0ef61f5c2fc8fe4479111eae1cf30 original

یکی از نکات جالب در مورد این گوشی اندرویدی این است که اگر برای مثال تصمیم بگیرید تا از رامی غیررسمی مانند سایانوژن روی آن استفاده کنید باز هم گارانتی شما معتبر باقی خواهد ماند. قیمت این گوشی هوشمند ۳۹۹ دلار است که در واقع معادل قیمت گوشی های میان رده اندرویدی است با این تفاوت که رابین اولین گوشی ساخته شده توسط این استارت آپ است و باید کمی شجاع باشید که تصمیم به خرید آن بگیرید بخصوص زمانی که گزینه‌های با قیمت مشابهی نظیر نکسوس ۵ ایکس در بازار باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات