گلکسی گلدن 3 سامسونگ به پردازنده اکسینوس 7420 مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند جدید سامسونگ در بنچ مارک GFXBench‌ دیده شده است. این گوشی که مدل آن SM-W2016 انتخاب شده، به احتمال زیاد یک گوشی تاشو با پردازنده اکسینوس ۷۴۲۰ است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اولین گوشی هوشمند از این سری SM-W2014  بود که به پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ مجهز شده بود و سامسونگ این مدل را با نام گلکسی گلدن (Galaxy Golden) در چین عرضه کرد. پس از این مدل SM-2015‌ معرفی شد که گلکسی گلدن ۲ نام گرفت و  مجهز به اسنپدراگون ۸۰۱ بود. طبق این روش نام‌گذاری، انتظار داریم  گوشی هوشمند SM-W2016 نیز با نام گلکسی گلدن ۳ به فروش رود. 

طبق نتایج بنچمارک منتشر شده، گلکسی گلدن ۳ مجهز به پردازنده اکسینوس ۷۴۲۰ خواهد بود که همان چیپی است که در گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ سامسونگ هم مورد استفاده قرار گرفته است. ۳ گیگابات رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی جلو از دیگر مشخصات سخت افزاری گلکسی گلدن ۳ هستند. 

بنچمارک، نمایشگر این گوشی هوشمند را یک نمایشگر ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۷۶۸ در ۱۲۸۰ ذکر کرده که از آنجا که گلکسی گلدن ۳ یک گوشی تاشو است، این عدد چندان درست به نظر نمی‌رسد چرا که گوشی تاشو با نمایشگر ۴.۶ اینچی خیلی بزگ خواهد بود. با این حال ممکن است از آنجا که معمولا سری گلکسی گلدن دارای ۲ نمایشگر درونی و بیرونی از نوع امولد هستند، بنچمارک در تشخیص صحیح اندازه نمایشگر دچار اشتباه شده باشد. 

اگرچه گلکسی گلدن و گلکسی گلدن ۲ فقط در چین برای فروش عرضه شدند، ولی منابع خبری اعلام کرده‌اند که احتمال فروش گلکسی گلدن ۳ در هند نیز علاوه بر چین وجود دارد.  نظر شما در مورد گلکی گلدن ۳، گوشی هوشمند تاشو جدید سامسونگ چیست؟

منبع phonearena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات