گلکسی A8 باریک‌ترین گوشی از سری گلکسی سامسونگ است

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
تا زمانی که پای پرچم‌دارها به میان نیاید و صحبت از گوشی‌های میان‌رده باشد، تصویر یک گوشی ساده، ارزان قیمت با کمترین امکانات، دوربین ضعیف و سرعت پایین در ذهن بسیاری از افراد نقش می‌بندد. اما گلکسی A8 این تصور را بر هم زده است.
تبلیغات

گوشی هوشمند گلکسی A8، باریک‌ترین مدل از سری Galaxy است. یک گوشی زیبا و کارآمد که در هر دو زمینه‌ی طراحی و کارایی،‌ تمام چیزی را که یک کاربر نیاز دارد، به او ارائه می‌دهد. این گوشی دارای یک بدنه‌ی تمام فلزی است که تنها ۵.۹ میلی‌متر ضخامت دارد. حاشیه‌ی دور نمایشگر در طرفین نیز تنها ۲.۵ میلی‌متر است که این فاصله‌ی بسیار کم باعث می‌شود کاربر بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش ممکن را در اختیار داشته باشد و تصاویر را به شکلی که گویی در فضا غوطه‌ور هستند، تماشا کند.

دوربین‌های گوشی هوشمند Galaxy A8، به خوبی پاسخگوی تمام نیازهای کاربران معمولی و حتی حرفه‌ای هستند. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی تعبیه شده که هر دو آن‌ها دارای دیافراگم f/1.9 هستند و به کاربر این امکان را می‌دهند تا حتی در فضاهای بسیار تاریک و کم نور نیز، تصاویری دقیق و شفاف ثبت کنند. به کمک قابلیت HDR، این دوربین‌ها سایه‌ها را از عکس حذف می‌کنند تا تصویری مطلوب و باکیفیت بالا به دست آید. همچنین کاربر می‌تواند در هر صفحه‌ای که هست، تنها با دو بار فشردن دکمه Home دستگاه، دوربین گوشی را فعال کند تا هیچ تصویر و لحظه‌ای را برای ثبت کردن از دست ندهد. این زمان برای مواقعی که صفحه‌نمایش روشن است ۰.۹ ثانیه طول می‌کشد.

دوربین پشت گوشی A8 مجهز به سیستم تشخیص چهره است. این سیستم با تشخیص حضور چهره‌ها در قاب عکس، این امکان را به کاربر می‌دهد تا با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی باکیفیت آن نیز عکس سلفی بگیرد.

با وجود ظاهر ظریف و بدنه‌ی باریک، این گوشی از سخت‌افزاری بسیار قدرتمند بهره می‌برد. از جمله یک باتری بادوام و قدرتمند با ظرفیت ۳۰۵۰ میلی‌آمپر که می‌توان تا ۲۰ ساعت از آن استفاده کرد. همچنین حسگر اثرانگشت با استفاده از سیستم جدید، هم سریع و دقیق است و هم به کاربر این امکان را می‌دهد تا هرچه امن‌تر، سریع‌تر و راحت‌تر، قفل گوشی خود را باز کند، وارد حساب‌های کاربری‌اش شود و پرداخت‌هایش را انجام دهد.

بررسی تلفن گلکسی A8 سامسونگ (Galaxy A8)

این گوشی همچنین دارای ویژگی‌های دیگری است که کاربر را در استفاده هرچه آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر از دستگاه، کمک می‌کنند. گوشی A8 مجهز به سیستم مدیریت هوشمند (Smart Manage) است که وضعیت دستگاه را کنترل و بهینه‌سازی می‌کند. این سیستم وضعیت باتری، حافظه، رم و... را پایش می‌کند و برای مدیریت بهتر آن‌ها، به کاربر پیشنهاد‌های لازم را می‌دهد. همچنین در صورت وجود هرگونه بدافزار در گوشی، آن را به سرعت شناسایی می‌کند و به کاربر هشدار می‌دهد.

این گوشی ۱۵۱ گرمی، مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای با چهار هسته‌ی ۱.۸ و چهار هسته‌ی ۱.۳ گیگاهرتزی است و دو گیگابایت رم دارد. همچنین حافظه‌ی داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت است که با داشتن درگاه حافظه خارجی، می‌توان آن را تا ۱۲۸ گیگابایت نیز افزایش داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات