ظاهرا گلکسی اس 7 سامسونگ دارای بدنه‌ تمام فلزی خواهد بود

شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
با معرفی گلکسی اس ۶ و ساخت گوشی با ترکیب شیشه و فلز، سامسونگ تحولی در طراحی گوشی‌های سری اس خود ایجاد کرد اما به نظر می‌رسد این طراحی دوباره دچار تغییر خواهد شد و سامسونگ گلکسی اس ۷ را با بدنه‌ای تمام فلزی معرفی خواهد کرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شایعات جدید خبر از استفاده‌ی سامسونگ از بدنه‌ی تمام فلزی در گلکسی اس ۷ می‌دهند. این شایعات براساس گزارشی است که به تازگی در کشور کره‌ی جنوبی منتشر شده است. براساس این گزارش منبعی در بخش تدارکات سامسونگ بیان کرده که این شرکت به تازگی نمونه‌های اولیه از کیس از جنس آلیاژ منیزیم را از همان شرکتی که فریم گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را با آلومینیوم ۶۰۱۳ ساخته، دریافت کرده است.

به نظر می‌رسد، ذکر کیس به جای فریم نشان از این مورد دارد که سامسونگ در گلکسی اس ۷ از بدنه‌ی تمام فلزی بهره خواهد برد. آن طور که از شواهد پیدا است سامسونگ از سازنده‌ی این کیس‌ها خواسته که جنس بدنه به صافی آلومینیوم استفاده شده در آیفون‌ها باشد.

پس از پدیده‌ی Bendgate بسیاری از سازندگان تلاش مضاعفی برای بهبود مواد مصرفی داشتند تا این اتفاق بار دیگر رخ ندهد و به این دلیل در آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس اپل رو به استفاده از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ آورده است. با توجه به اینکه آلیاژ منیزیم مقاوم‌تر و سبک‌تر از آلومینیوم است اگر سامسونگ به دنبال ساخت گوشی تمام فلزی است بهترین گزینه این آلیاژ خواهد بود چرا که مقاوم‌تر و سبک‌تر از آلومینیوم است.

نظر شما در این باره چیست؟ ترکیب شیشه با فلز را ترجیح می‌دهید یا بدنه‌ی تمام فلزی مورد پسند شما است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات