آیفون 6 اس و 6 اس پلاس به ترتیب چگالی پیکسلی 488 و 460 پیکسل در هر اینچ خواهند داشت

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
فاش کننده‌ی نام آشنا Kjuma، قبل از معرفی دو آیفون جدید در روز چهارشنبه، اطلاعاتی از این دو گوشی را فاش کرده است که مهم‌ترین نکته رزولوشن بکار گرفته شده در صفحات نمایش آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بنابر اطلاعات فاش شده در حساب کاربری Kjuma، آیفون ۶ اس دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۱۲۵ پیکسل و آیفون ۶ اس پلاس دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۴۲ در ۲۲۰۸ پیکسل خواهند بود.

برای مقایسه‌ی بهتر با نسل‌های گذشته باید گفت که آیفون ۶ دارای رزولوشن ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل و آیفون ۶ پلاس دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ بودند. این بهبود در رزولوشن صفحه نمایش در حالی اتفاق می‌افتد که شایعات گذشته خبر از رزولوشن مشابه برای نسل جدید آیفون‌ها می‌دادند.

Apple iPhone 6s and Apple iPhone 6s Plus screen resolutions leak iPhone 6s goes through Geekbench

به علاوه در شبکه‌ی اجتماعی ویبو شاهد انتشار نتایج بنچمارک منتسب به آیفون ۶ اس هستیم که بنابر ادعای فاش کننده، این تست روز پنج‌شنبه گرفته شده است. آیفون ۶ اس در این بنچمارک دارای تراشه‌ی A9 اپل با فرکانس عملکرد ۱.۸ گیگاهرتز برای هر هسته، بوده است. آیفون ۶ اس در این بنچمارک در عملکرد تک هسته امتیاز ۲۲۴۸ و در عملکرد چند هسته امتیاز ۴۰۳۶ را کسب کرده است.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

البته خبر خوب این است که برای اطلاع از صحت شایعات لازم به انتظار به مدت طولانی نیست چرا که گوشی‌های جدید اپل روز چهارشنبه در سالن بیل گراهام شهر سن‌فرانسیسکو، معرفی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات