تصاویری از گلکسی Z3 سامسونگ در کنار Z1 فاش شد

شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد سامسونگ به زودی جدیدترین گوشی هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن را روانه‌ی بازار خواهد کرد. این گوشی هوشمند گلکسی زد ۳ نام دارد و امروز تصاویری منتسب به این گوشی هوشمند در کنار زد ۱، اولین نسل از گوشی هوشمند تایزنی سامسونگ منتشر شده است.
تبلیغات

 قرار گرفتن گلکسی زد ۳ در کنار نسل قبلی این گوشی هوشمند به روشنی تفاوت در سایز آن را نمایش می‌دهد. براساس اطلاعات موجود، گلکسی زد ۳ از وجود یک تراشه‌ی میان رده در کنار حافظه ی رم ۱.۵ گیگابایتی و صفحه‌ی نمایش ۵ اینچ بهره می‌برد. اصلی‌ترین ویژگی این گوشی هوشمند، استفاد از سیستم‌عامل تایزن در آن است. در واقع باید گلکسی زد ۳ را دومین گوشی هوشمند سامسونگ مبتنی بر این سیستم‌عامل خواند.

سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی زد ۱ به بازار نشان داد که علاوه بر ساعت‌های هوشمند، در نظر دارد تا این سیستم‌عامل را به دنیای گوشی‌های هوشمند نیز وارد کند. همین چند روز پیش سامسونگ در جریان ایفا ۲۰۱۵ ساعت هوشمند گیر اس ۲ را مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن معرفی کرد. اولین نسل از گوشی‌هوشمند تایزنی سامسونگ با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۰۰ و تراشه‌ی Spreadtrum SC7727S به همراه حافظه‌ی رم ۷۶۸ مگابایتی تجربه‌ی خوبی را از تایزن ارائه نداد.

گلکسی زد 3

از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰، تراشه‌ی Spreadtrum SC7730S با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز اشاره کرد. البته شایعاتی نیز مطرح شده که حکایت از بکارگیری تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ در این گوشی هوشمند دارد. سامسونگ در دوربین پشتی گوشی از سنسور ۸ مگاپیکسلی و در جلوی گوشی از سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین خودگرفت(سلفی) استفاده خواهد کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارند که این گوشی دو سیم کارته بوده و ظرفیت باتری آن نیز ۲٫۶۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات