آپدیت جدید گلکسی اس 6 منتشر شد؛ رابط کاربری جدید و رفع مشکلات مدیریت حافظه

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
بعد از معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ به نظر می‌رسید برخی از مشکلات قبلی از جمله اشغال زیاد حافظه‌ی رم برطرف شده باشد. ولی این اتفاق نیفتاد تا یک بار د یگر صدای اعتراض کاربران به گوش برسد. ظاهرا در بروزرسانی جدید گلکسی اس 6، اتفاقات تازه‌ای افتاده که می‌خواهیم به بررسی آنها بپردازیم.
تبلیغات

 گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج همچنان به عنوان دو گوشی قدرتمند در بین دیگر محصولات شناخته می‌شوند که توانسته‌اند در بنچمارک‌های مختلف امتیازت بالایی را به خود اختصاص دهند. ولی در کمال تعجب کاربران و کارشناسان همچنان هر دو گوشی با مشکل مدیریت حافظه رم مواجه بودند.

حالا به نظر می‌رسد یک بروزرسانی ۲۵۰ مگابایتی برای پرچمداران سامسونگ منتشر شده که تغییراتی اساسی را در زمینه مدیریت حافظه‌ی رم و عملکرد رام دستگاه به‌وجود آورده است. در ادامه به بررسی این تغییرات خواهیم پرداخت.

4D730FAA34078C175F82D7897A426E8165BFF54D0C257E823Cpimgpsh fullsize distr

همانطور که در قسمت زیر مشاهده می‌کنید در تصویر اول تنها یک چهارم فضای رم خالی است ولی در تصویر دوم که بروزرسانی توسط زومیت انجام شده و تعداد زیادی اپلیکیشن نیز در حال اجرا است حدود ۳۰ درصد رم همچنان آزاد است. به نظر می‌رسد این خبر می‌تواند بسیاری از طرفداران سامسونگ را خوش‌حال کرده و کاربران این گوشی می‌توانند بیش از پیش از امکانات آن بهره ببرند.

sami5

نکته‌ی بعدی به تغییرات صورت گرفته در رام گوشی بر می‌گردد که نسبت به قبل به مراتب پایدارتر و روان‌تر شده و عملکرد آن به وضوح بهینه‌تر شده است.

sami1

از نظر طراحی نیز آیکن‌ها و رابط کاربری گلکسی اس 6 سامسونگ بعد از بروزرسانی شبیه گلکسی نوت 5 شده که زیباتر به نظر می‌رسند. البته موضوع طراحی و ساختار رابط کاربری از نظر خریداران می‌تواند کمی سلیقه‌ای باشد ولی طبق وعده قبلی با این بروزرسانی ظاهر نوت 5 به گلکسی اس 6 اضافه شده است.

sami2

نکته‌ی قابل توجه دیگر بعد از این بروزرسانی اضافه‌شدن اپلیکیشنی به نام Samsung Gear است که به کمک آن می‌توانید تجربه‌ی خود از کار با ابزار پوشیدنی و ساعت‌های سری گیر سامسونگ را بهبود بخشید.

sami3

نظر شما درباره بروزرسانی جدید سامسونگ برای اس 6 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات