قیمت و ظرفیت حافظه‌ی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس همچون قبل خواهد بود

شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون، اطلاعات و اخبار منتشر شده در خصوص این محصول نیز افزایش می‌یابد. آخرین اخبار منتشر شده در این خصوص اطلاعاتی را در مورد قیمت و ظرفیت حافظه‌ی آیفون‌های بعدی هوشمند ارائه می‌دهد.
تبلیغات

آیفون‌های اپل از نظر برخی مشخصات سخت‌افزاری با بهبودهایی در مقایسه با نسل پیشین روانه‌ی بازار خواهند شد، اما ظرفیت حافظه‌ی داخلی این گوشی‌های هوشمند جزو این تغییرات نیست. آخرین اخبار منتشر شده در خصوص نسل جدید آیفون‌های اپل اطلاعاتی را که برگرفته از بسته بندی آیفون 6s است در اختیارمان قرار داده. همچنین باید به اطلاعات قیمت آیفون‌های جدید نیز اشاره کرد که برگرفته از یک وب‌سایت هلندی است. این وب سایت هلندی تاریخ عرضه‌ی آیفون‌های جدید اپل را ۲۵ سپتامبر اعلام کرده است. این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۸ سپتامبر در کشورهایی نظیر آلمان و آمریکا روانه‌‌ی بازار خواهد شد.

یکی از مواردی که برگرفته از بسته‌بندی آیفون 6s است، نشان از این دارد که این گوشی هوشمند با عنوان آیفون 6s روانه‌ی بازار خواهد شد، چراکه تصویر منتشر شده مربوط به نمایی از بسته‌بندی آیفون 6s پلاس است که همین نام روی آن ثبت شده است.

همانطور که اشاره کردیم ظرفیت‌ آیفون‌ها نیز تغییر پیدا نکرده و نسل جدید این گوشی هوشمند نیز با حافظه‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. آیفون 6s و 6s پلاس در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی در سه ظرفیت مورد نظر روانه‌ی بازار خواهند شد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط وب‌سایت هلندی، قیمت این گوشی‌های هوشمند در رنگ‌های مختلف تفاوتی نداشته و به ترتیب افزایش ظرفیت حافظه برابر ۶۹۹، ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو برای آیفون 6s و ۷۹۹، ۸۹۹ و ۹۹۹ یورو برای آیفون 6s پلاس است. با توجه به عدم تغییر قیمت در بازار‌های اروپایی، انتظار می‌رود این گوشی در آمریکا نیز به ترتیب به قیمت ۶۴۹، ۷۴۹ و ۸۴۹ برای آیفون 6s و ۷۴۹، ۸۴۹ و ۹۴۹ دلار برای آیفون 6s پلاس به فروش برسد.

از جمله‌ی مشخصات فنی نسل جدید آیفون باید به تراشه‌ی جدید A9، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی، فورس تاچ و مودم جدید ارتباطی کوالکام اشاره کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات