کمپانی فاکسکان برای تولید آیفون 6c تعداد کارگران خود را افزایش می‌دهد

پنج‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس آخرین شایعات کمپانی چینی فاکسکان که برای تولید گوشی‌های آیفون طرف قرارداد اپل به شمار می‌رود، برای راه‌اندازی خط تولید و عرضه آیفون 4 اینچی موسوم به آیفون 6c، تعداد کارگران خود را افزایش می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 هر چه به تاریخ معرفی آیفون‌های جدید نزدیک می‌شویم شایعه‌ی رونمایی از آیفون 6 سی نیز جدی‌تر می‌شود و براساس گمانه‌زنی‌های جدید قرار است اپل در ماه نوامبر (مهر یا آبان) سال جاری آیفون 6 سی را با نمایشگر 4 اینچی وارد بازار کند. ایوان بلس که اوایل ماه جاری گزارش کرده بود که هر سه گوشی آیفون 6 اس، آیفون 6 اس پلاس و آیفون 6 سی به صورت همزمان معرفی خواهند شد.

به تازگی یکی از اعضای داخلی فاکسکان اعلام کرده این کمپانی بخش اول نمایشگرهای 4 اینچی را که قرار است بر روی آیفون 6 سی نصب شود را تحویل گرفته است. ماه گذشته گزارشی از Jefferies (نام یکی از دلالان) منتشر شده بود که در آن ادعا می‌کرد آیفون 6 سی برخلاف بدنه‌ی پلاستیکی آیفون 5 سی به بدنه‌ی فلزی مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی برچسب قیمتی مناسب‌تر و معقول‌تری داشته باشد.

قرار است اپل روز 9 سپتامبر (18 شهریور) از دو گوشی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس رونمایی کند که انتظار می‌رود هر دو مدل از قابلیت Touch Force بهره ببرند که پیشتر که روی ساعت هوشمند این شرکت تعبیه شده بود. از آنجایی که قرار است آیفون 6 سی نسبت به آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس ارزان‌تر باشد، حذف قابلیت فورس‌تاچ برای کاهش قیمت دور از انتظار نخواهد بود.

همچون گذشته این احتمال وجود دارد که تمامی اطلاعات منتشر شده تنها در حد شایعه باشند و محصولات نهایی با آنچه شنیده‌ایم متفاوت باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات