مشخصات گوشی MX5 Pro Plus میزو فاش شد؛ پردازنده‌ی اکسینوس 7420 و 4 گیگابایت رم

جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
میزو یکی از تولیدکنندگان مطرح چینی است که در سال جاری محصولات جذابی را معرفی کرده و سه مدل اخیر آن میزو ام 2 نوت، ام 2 و ام ایکس 5 بودند. قرار است به زودی این کمپانی پرچمداری دیگر به نام ام ایکس 5 پرو پلاس را با پردازنده‌ی اکسینوس 7420 سامسونگ و 4 گیگابایت رم معرفی کند.
تبلیغات

 ام ایکس 5 پرو پلاس را باید نسخه‌ی قوی‌تر پرچمدار میزو یعنی ام ایکس 5 بدانیم که شایعات زیادی از آن منتشر شده بود. پیش‌تر گفته می‌شد قرار است میزو گوشی ام ایکس 5 پرو را معرفی کند که بعدها مدیرعامل این کمپانی اعلام کرد خبری از این دستگاه نخواهد بود.

لی‌نان، نایب رئیس کمپانی میزو ماه گذشته اشاره کرده بود که این شرکت در حال توسعه خط تولید جدیدی از دستگاه‌های قدرتمند است و امکان دارد برند ام ایکس پرو را فراموش کند. البته لی‌نان به صورت مستقیم نگفت که قرار نیست ام ایکس 5 پرو تولید شود و این برداشتی است که در گزارشات مختلف منتشر شده بود. تا کنون هیچ افشاگری از گوشی ام ایکس 5 پرو منتشر نشده و گفته می‌شود محصولات رده بالای میزو نیمه‌ی اول سال 2016 وارد بازار خواهند شد.

ولی گفته می‌شود امروز تصاویری در چین فاش شده که نشان می‌دهد قرار است میزو یک گوشی به نام ام ایکس 5 پرو پلاس را وارد بازار کند و با اینکه نام این گوشی برای ما خیلی تازگی ندارد ولی تصاویر منتشر شده به نوعی وجود آن را تایید می‌کنند. در این تصاویر می‌توانید کلید فیزیکی هوم، دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا را مشاهده کنید.

Meizu MX5 Pro Plus leak 3

منبع چینی فاش کننده این تصاویر مدعی شده احتمالا این گوشی حدود 2500 یوآن معادل 391 دلار قیمت دارد و به یک نمایشگر 6 اینچی، 4 گیگابایت رم، سنسور دوربین 27 مگاپیکسلی و پردازنده‌ی 8 هسته‌ای اکسینوس 7420 سامسونگ با معماری 64 بیتی و لیتوگرافی 14 نانومتری مجهز شده و با توجه به عکس‌های می‌توان حدس زد که بدنه‌ی آن فلزی است. ظاهرا پردازنده‌ی اکسینوس 7420 سامسونگ توانسته نظر دیگر شرکت‌ها را نیز جلب کند.

اگر این تصاویر و مشخصات فنی صحت داشته باشد، باید منتظر باشیم به زودی اطلاعات بیشتری از این گوشی جذاب به بیرون درز پیدا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات