قیمت نسخه آنلاک دو گوشی گلکسی نوت 5 و اس 6 اج+ مشخص شد

جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
پس از هفته‌ها انتظار و انتشار شایعات مختلف بالاخره سامسونگ دیروز دو گوشی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ را رسما معرفی کرد. هم‌زمان با آغاز پیش‌خرید قیمت این دو فبلت نیز مشخص شده‌ است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که در «پوشش زنده زومیت از آنپکد ۲۰۱۵» مشاهده کردید، سامسونگ از دو گوشی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ به همراه امکانات جدید نرم‌افزاری رونمایی کرد. هر دو فبلت از روز معرفی برای ثبت پیش‌سفارش و از روز ۳۰ مرداد ماه برای خرید در اختیار علاقه‌مندان در کانادا و آمریکا قرار خواهند گرفت.

اپراتورهای خطوط تلفن همراه در آمریکا با قرار دادن گلکسی اس ۶ اج+ و گلکسی نوت ۵ برای پیش‌خرید قیمت آن‌ها را نیز مشخص کرده‌اند اما نکته‌ی جالب تفاوت نسبتا کم در این قیمت‌ها است.

اپراتور ورایزن نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ را ۶۹۶ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی آن را ۷۹۲ دلار قیمت‌گذاری کرده است. T-Mobile نیز نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی این فبلت را با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار برای پیش‌خرید در دسترس گذاشته است اما خبری از نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی در وبسایت این اپراتور نیست. اپراتور اسپرینت نیز قیمت ۷۲۰ دلاررا برای نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی و قیمت ۸۱۶ دلار را برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی مشخص کرده است. AT&T نیز برای این دو نسخه به ترتیب قیمت ۷۳۹.۹۹ و ۸۳۹.۹۹ دلار را در نظر گرفته است.

اپراتور ورایزن قیمت گلکسی اس ۶ اج+ را ۷۶۸ دلار برای نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی و ۸۶۴ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی تعیین کرده است. تی موبایل نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت این فبلت را نیز همانند نوت ۵ برای پیش‌خرید قرار نداده است اما قیمت نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی در وبسایت آن ۷۷۹.۹۹ دلار ثبت شده است. اسپرینت نیز قیمت‌های ۷۹۲ و ۸۸۸ دلار را به ترتیب برای نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی اس ۶ اج+ در نظر گرفته است و نهایتا AT&T قصد فروش نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی این فبلت را با قیمت ۸۱۴.۹۹ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی آن را با قیمت ۹۱۴.۹۹ دلار را دارد.

با این حال و با توجه به قیمت‌های منتشر شده می‌توان قیمت گلکسی نوت ۵ نسخه ۳۲ گیگابایتی را در حدود ۷۰۰ دلار و گلکسی اس اج+ نسخه ۳۲ گیگابایت را ۸۰۰ دلار تخمین زد. این قیمت برای بازارهای آمریکا در نظر گرفته شده اما با توجه به سوابق سامسونگ می‌توان انتظار قیمت‌هایی مشابه در خاورمیانه را نیز داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات