کیبورد کاور معرفی شد: ابزار جانبی گلکسی نوت 5 و اس 6 اج پلاس برای تایپ راحت تر

پنج‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
پس از عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند و همه‌گیر شدن بکارگیری صفحات نمایش لمسی، بسیاری استفاده از کیبورد فیزیکی را کنار گذاشته‌ بودند تا اینکه امروز سامسونگ در جریان برگزاری مراسم معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس، کیبورد فیزیکی خود را نیز معرفی کرد.
تبلیغات

عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند استفاده از کیبوردهای فیزیکی را به فراموشی سپرده بودند، حال آنکه سامسونگ با معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس، کیبورد فیزیکی خود را همراه با یک کاور پشتی معرفی کرده است. با اتصال این کیبورد کاور روی گلکسی نوت ۵ یا گلکسی اس ۶ اج پلاس، این دو گوشی‌هوشمند بصورت خودکار وجود کیبورد را شناسایی کرده و رابط کاربری را براساس سایز جدید صفحه‌ی نمایش تنظیم می‌کنند. این کیبورد هیچ اتصال بی سیم یا فیزیکی با گوشی هوشمند برقرار نکرده و از طریق فشردن کلید‌ها و تماس با صفحه‌ی نمایش، می‌توان آنچه را که روی کیبورد تایپ می‌شود، روی صفحه‌ی نمایش دید. در صورتی که بخواهید از تمام صفحه‌ی نمایش استفاده کنید، کافی است کیبورد را به قسمت پشتی انتقال دهید.

شاید این کیبورد برای افرادی که عادت به استفاده از گوشی‌های هوشمند بلک بری داشتند، خبر خوبی باشد. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و همچین قیمت این محصول ارائه نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات