تصاویر کاملی از گلکسی نوت 5 به همراه گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ فاش شد

یک‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
مطالعه 4 دقیقه
ساعاتی پیش تصاویری واضح از بسته بندی و خود گلکسی نوت 5 فاش شده که نکته‌ی تاریکی را در مورد این گوشی هوشمند باقی نگذاشته است.
تبلیغات

پنجشنبه‌ی هفته‌ی جاری سامسونگ با برگزاری مراسمی از گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس رونمایی خواهد کرد؛ حال آنکه موج انتشار تصاویر و اخبار مرتبط با این گوشی هوشمند از هفته‌های اخیر آغاز شده و ساعاتی پیش تصاویری واضح از بسته بندی و خود گلکسی نوت 5 فاش شده که نکته‌ی تاریکی را در مورد این گوشی هوشمند باقی نگذاشته است.

پس از انتشار تصاویر مرتبط با بسته‌بندی گلکسی نوت 5 سامسونگ، حال تصاویری کامل از این گوشی سامسونگ منتشر شده که تقریبا همه‌ی جزئیات مربوط به این محصول را به تصویر کشیده است.

گلکسی نوت 5

تصاویر مورد نظر توسط یکی از کاربران شبکه‌ی Reddit منتشر شده که گلکسی نوت 5 را از نمایی نزدیک با نمایش تمام جزئیات ظاهری در رابطه با این گوشی‌هوشمند نشان می‌دهد.

همانطور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌کنید، گلکسی نوت 5 از وجود تراشه‌ی ۶۴ بیتی که به احتمال زیاد اکسینوس ۷۴۲۰ است در کنار حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی امولد با رزولوشن QHD بهره می‌برد. همچنین باید به دوربین پشتی این گوشی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل به همراه لرزش گیر اپتیکال و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت شارژ بی سیم اشاره کرد.براساس اطلاعات ارائه شده توسط کاربری که تصاویر را منتشر کرده، پس از روشن کردن گوشی تنها نیمی از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی خالی بوده که نشان از مصرف حافظه توسط سیستم‌عامل، رابط کاربری تاچ ویز و نرم‌افزار S-Pen دارد.

همچنین این گوشی هوشمند از اسلات میکرو SD برخوردار نیست که از این‌رو باید در انتظار نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی گلکسی نوت 5 باشیم که بنابر شنیده‌ها از اسلات میکرو SD پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد در گلکسی نوت 5 دو سیم کارته اسلات دوم سیم کارت دارای کاربرد دیگری نیز خواهد بود که در واقع وظیفه‌ی دوم آن پذیرایی از کارت حافظه‌ی میکرو SD است.

گلکسی نوت 5

تصاویر جدید منتشر شده از گلکسی نوت 5 گویای این موضوع است که قلم فبلت سامسونگ از مکانیزم جهش خودکار برخوردار است. آخرین شایعات وجود چنین مکانیزمی را تکذیب کرده بود. حال آنکه افشا کننده‌ی تصاویر با تایید وجود چنین قابلیتی، عملکرد آن را شبیه به خارج کردن سیم کارت یا کارت حافظه‌ توصیف کرده؛ بطوریکه برای خروج قلم تنها کافی است قلم را کمی به سمت داخل فشار داد.

گلکسی نوت 5

همانطور که در تصاویر مربوط به قسمت پشتی این گوشی نیز می‌توان دید، انحنایی محسوس در پشت گلکسی نوت 5 وجود دارد که می‌توان نمونه‌ی آن را در محصولات سری گلکسی A نیز دید.

Note5 4
Note5 5

به نظر می‌رسد این تصاویر در یک فروشگاه لوازم الکترونیکی ثبت شده است؛ چرا که از محیط پیرامون ثبت شده می‌توان سایر گجت‌ها نظیر آیفون‌های اپل را نیز مشاهده کرد.

این تصاویر تنها نشان دهنده‌ی گلکسی نوت 5 سامسونگ نبوده و در برخی از تصاویر نیز می‌توان گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ را نیز دید که در کنار فبلت کره‌ای‌ها قرار گرفته است.

گلکسی نوت 5

سامسونگ روز پنجشنبه مراسم مربوط به معرفی محصولات جدید خود را برگزار خواهد کرد. با توجه به تیزر منتشر شده برای این مراسم، انتظار می‌رود در کنار گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس شاهد رونمایی از گلکسی تب اج نیز باشیم. همچنین باید به معرفی ساعت هوشمند دایره‌ی سامسونگ که با نام اربیس شناخته می‌شود، اشاره کرد که مبتنی بر تایزن خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات