رندرهای رسمی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس فاش شدند

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
همان طور که اطلاع دارید، سامسونگ قصد دارد پیش از نمایشگاه IFA 2015 و در ماه جاری، دو پرچمدار خود به نام‌های گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس را معرفی کند که حال رندرهایی از این گوشی‌ها قبل از رونمایی رسمی به بیرون درز کرده است.
تبلیغات

سامسونگ همواره ترجیح می‌دهد گوشی‌های مهم خود را در خلال رویداد مهمی به نام Galaxy Unpacked رونمایی کند و حالا اعلام کرده که این رویداد در روز ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد. این کمپانی مراسم معرفی پرچمداران جدید یعنی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس را «سیب بزرگ» یا The Big Apple نام‌گذاری کرده است.

این بار نیز اکانت توییتر evleaks@ رندرهای رسمی از این محصولات را در توییتر منتشر کرده است. بر اساس شایعات سامسونگ بودجه‌ی عظیمی را برای عرضه‌ی رسمی گوشی گلکسی اس ۶ اج پلاس اختصاص داده است. این گوشی از مشخصات فنی شباهت بسیاری به گلکسی اس ۶ اج دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دوربین ۱۶ مگا پیکسلی اشاره کرد. گلکسی نوت 5 نیز به پردازنده‌ی اکسینوس 7420 یا 7422، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم  و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت ۵ را نیز در تمام بازارهایی که پیش از این محصولات سری نوت عرضه شده‌اند ارائه کند.

انتظار می‌رود هر دو پرچمدار در روز ۲۲ مرداد و در مراسم Galaxy Unpacked که در سالن مجلل Alice Tully  واقع در شهر نیویورک برگزار خواهد شد، رونمایی شوند. تصاویر زیر رندرهای رسمی از هر دو پرچمدار جدید را نشان می‌دهد:

Samsung Galaxy S6 edge pres render
Samsung Galaxy Note 5 press render
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات